Another Circus & Stoiximan: Το παιχνίδι ξεκίνησε και ο πρωταγωνιστής είσαι εσύ!
Η συνεργασία της Another Circus και της Stoiximan έχει δώσει στο παρελθόν πολλές αξιομνημόνευτες καμπάνιες. Ο πήχης ήταν ψηλά… αλλά φαίνεται ότι ξεπεράστηκε με εντυπωσιακό τρόπο για ακόμα μια φορά, με τη νέα Sportsbook καμπάνια “Το παιχνίδι ξεκινάει από εσένα”!
ΤΟ BRIEF
Κάθε πολύ καλή δημιουργική ιδέα βασίζεται σε ένα εξίσου πολύ καλό brief. Η σύλληψη ενός concept δεν είναι πάντα μία εύκολη υπόθεση, αλλά βοηθάει πάρα πολύ όταν ο πελάτης και το δημιουργικό ξέρουν ακριβώς τί θέλουν να πετύχουν. Και στην περίπτωση της συγκεκριμένης καμπάνιας, τα δεδομένα ήταν σαφή. Μία ιδέα που θα τοποθετεί τον παίκτη του στοιχήματος στο επίκεντρο της προσοχής και παράλληλα θα δίνει μία νέα διάσταση στο ίδιο το παιχνίδι, αφήνοντας την επίγευση μιας “μοναδικής εμπειρίας”.
Η ΙΔΕΑ
Μετά από μια μεγάλη σειρά brainstormings και meetings, πολλούς πειραματισμούς και κομμένες προτάσεις… γεννήθηκε τελικά η κεντρική ιδέα “Το παιχνίδι ξεκινάει από εσένα”. Και μάλιστα δοσμένη με ένα “large” και πολύ ιδιαίτερο τρόπο. Το concept έγινε από την την αρχή δεκτό με ενθουσιασμό, τόσο στο εσωτερικό της Another Circus όσο και στις τάξεις της Stoiximan.
Μια διαφορετική προσέγγιση, ένας πολύ δυνατός εικαστικός συμβολισμός με έντονες σινεφίλ αναφορές που σηματοδοτεί με ξεκάθαρο τρόπο τη μετάβαση σε μία νέα εποχή για το στοιχηματικό παιχνίδι, όπου ο παίκτης της εφαρμογής είναι “ο ηγέτης”, αυτός που προηγείται και οι αθλητές εκείνοι που “ακολουθούν”.
H ΑΝΑΘΕΣΗ
Από τη στιγμή που η ιδέα “κλείδωσε”, ξεκίνησε η μεγάλη διαδικασία αναζήτησης των κατάλληλων συντελεστών για ένα τόσο μοναδικό project. Θα χρειαζόταν ένας συνδυασμός εμπειρίας, ενθουσιασμού, ταχύτητας και ευελιξίας, εφόσον μιλάμε για ένα project που θα έπρεπε να γυριστεί σε μια μακρινή χώρα, με ιδιαίτερες απαιτήσεις, και σε συνθήκες άγνωστες στην Ελλάδα. Μετά από πολλή σκέψη επιλέχθηκαν η Picky Productions και ο Σκανδιναβός σκηνοθέτης Μartin Werner, γνωστός και καταξιωμένος εδώ και χρόνια στον χώρο της παγκόσμιας διαφήμισης, με background σε “περιπετειώδη” διαφημιστικά σενάρια.
Η ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ
Το επόμενο μεγάλο βήμα ήταν η επιλογή του location, που στη συγκεκριμένη ταινία θα αποτελούσε το “Άλφα και το Ωμέγα”.
Και ενώ η έρημος της Ιορδανίας ήταν στην κορυφή της λίστας λόγω της άγριας φύσης της, την τελευταία στιγμή η έκρυθμη κατάσταση στην περιοχή οδήγησε στην αλλαγή του πλάνου και στην επιλογή του Μαρόκου.
Η ΠΡΟΠΑΡΑΓΩΓΗ
Ειδικά για μία τέτοια ιδέα, το πρώτο στάδιο είναι πάρα πολύ σημαντικό και απαιτεί ακριβή προγραμματισμό και εμμονή στη λεπτομέρεια. Η προετοιμασία ξεκίνησε δύο μήνες πριν τα γυρίσματα και, βέβαια, το πιο μεγάλο task δεν ήταν άλλο από τη χρονοβόρα και πολύπλοκη κατασκευή των πολυάριθμων custom-made οχημάτων. Θα έπρεπε να είναι και “γήινα” αλλά και σουρεαλιστικά, και ξεκάθαρα αλλά και ευφάνταστα.
ΟΙ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ
Όλοι όσοι δούλεψαν για να βγει στον αέρα η καμπάνια δεν έδωσαν απλώς τον καλύτερό τους εαυτό, αλλά έβαλαν και το δικό τους πολύ προσωπικό λιθαράκι, συν-δημιουργώντας μία ταινία με ξεχωριστή ταυτότητα και χαρακτήρα. Η εταιρεία παραγωγής “Picky Productions” ήταν πάντα ένα βήμα μπροστά από κάθε ανάγκη και ζητούμενο. Ο σκηνοθέτης “Martin Werner” υπηρέτησε πιστά το πλάνο, βάζοντας ταυτόχρονα και το δικό του, υπερπολύτιμο, δημιουργικό input.
Η Faust έκανε ξανά τα μαγικά της στο κομμάτι του post production ενώ η Bounce απογείωσε την ταινία με επικό sound design.
Ακόμα και οι ZZ Top “βοήθησαν” με το μοναδικό κομμάτι “La Grange”!
ΤΑ ΓΥΡΙΣΜΑΤΑ
Η συνολική παραμονή στο Μαρόκο για την ομάδα της Another Circus, το marketing team της Stoiximan και τα μέλη της παραγωγής ήταν μία εβδομάδα. Και αυτό γιατί πριν τα actual γυρίσματα προηγήθηκαν και κάποιες μέρες με πρόβες: Ήταν πολύ σημαντικό το τελικό αποτέλεσμα να είναι άρτιο.
Η εβδομάδα αυτή (προετοιμασία-πρόβες-γυρίσματα) ήταν, κατά γενική ομολογία, μοναδική για όλους τους συντελεστές. Όχι μόνο επειδή ένα γύρισμα στη μέση της ερήμου είναι από μόνο του μια απίστευτη εμπειρία αλλά και επειδή το όλο project είχε μια έντονη, κινηματογραφική γεύση και αυτό που γεννιόταν έμοιαζε πρωτόγνωρο, οπωσδήποτε για τα ελληνικά δεδομένα.
Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ
Το μόνο σίγουρο είναι ότι πρόκειται για μια καμπάνια που δεν περνάει απαρατήρητη, το αντίθετο μάλιστα, καθώς έχει καταφέρει να συγκεντρώσει πολλά θετικά σχόλια από την πλειοψηφία του κοινού – online παίκτες ή μη.
Άρα λοιπόν δεν κατάφερε απλώς να αποκαλύψει «μια νέα διάσταση» στο παιχνίδι του Stoiximan user φέρνοντάς τον στο προσκήνιο, αλλά και να δώσει μια νέα, φρέσκια πνοή στην επικοινωνία ολόκληρης της κατηγορίας.
Και κάπως έτσι… ο πήχης ανέβηκε ακόμα πιο ψηλά!