To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

BMW: Στην iProspect της Dentsu συνολικά τα media στην Ευρώπη

BMW: Στην iProspect της Dentsu συνολικά τα media στην Ευρώπη
Η BMW επέλεξε την iProspect, ένα agency της Dentsu, ως ‘offline media planning and buying agency of record’, μετά από σχετικό διαγωνισμό.

Ο λογαριασμός, ο οποίος καλύπτει τα brands BMW και Mini, εκτιμάται ότι αξίζει 140 εκατομμύρια δολάρια για όλη την Ευρώπη και η νίκη της iProspect ενοποιεί το offline media planning and buying σε 24 αγορές, συμπεριλαμβανομένων της Βρετανίας, της Γερμανίας, της Ισπανίας και της Ιταλίας.

Ο ανταγωνισμός ήταν μεταξύ της iProspect, της Wavemaker και ενός συνασπισμού υπό την ηγεσία της Mediaplus Group, η οποία περιλάμβανε την Stagwell Partners και την Total Media.

Η Mediaplus έχει μακροχρόνια σχέση με την BMW και αυτή τη στιγμή διαχειρίζεται τον λογαριασμό της στα ψηφιακά μέσα σε όλη την Ευρώπη, μαζί με το performance marketing της BMW. Η Dentsu χειριζόταν στο παρελθόν εννέα ευρωπαϊκές offline αγορές συμπεριλαμβανομένων της Γερμανίας, της Ιταλίας και της Γαλλίας. . Ο  EMEA Chief Executive, Media της Dentsu International, Thomas Le Thierry, δήλωσε: «Είμαι περήφανος για τη μακροχρόνια συνεργασία που έχουμε με το BMW Group σε πολλές ευρωπαϊκές αγορές την τελευταία δεκαετία και ενθουσιασμένος που επεκτείνω αυτή τη σχέση».

 Σημειώνεται πως το 2020, το BMW Group διόρισε μια ομάδα με επικεφαλής την MediaMonks της S4 Capital για τον πανευρωπαϊκό λογαριασμό του marketing
TAGS: BMW