To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Bugatti: Νέα ταυτότητα για το brand

Bugatti: Νέα ταυτότητα για το brand
Το brand πολυτελών αυτοκινήτων Bugatti αποκάλυψε την νέα ταυτότητα του καθώς θέλει να προχωρήσει πέρα από την «αποκλειστική» θέση του και να γίνει ένα «ευρύτερο brand πολυτελείας».

Το «Create the Incomparable» αποτελεί τη βάση της επανατοποθέτησης, η οποία εμπνέεται από το μότο του Iδρυτή Ettore Bugatti, «Αν είναι συγκρίσιμο, δεν είναι Bugatti».

Η εταιρεία ελπίζει ότι η κίνηση θα την κάνει «πιο τολμηρή, πιο σίγουρη, πιο μοντέρνα, πιο προοδευτική», όπως αναφέρει και χαρακτηριστικά και θα τη βοηθήσει να προωθήσει την ανάπτυξη. Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία περιγράφει τη νέα της εταιρική ταυτότητα ως «κλειδί» της εξέλιξής της καθώς προσπαθεί να επεκτείνει το χαρτοφυλάκιό της, συμπεριλαμβανομένης της εισαγωγής νέων τεχνολογιών, καθώς και την εξερεύνηση ευκαιριών «εκτός της αυτοκινητοβιομηχανίας».

Ο Hendrik Malinowski, Διευθύνων Σύμβουλος πωλήσεων και marketing της Bugatti Automobiles, αναφέρει ότι τα μοντέλα Veyron και Chiron θα είναι βασικά στοιχεία για την ανάπτυξη της νέας ταυτότητας του brand και προσθέτει: «Δεν δημιουργήσαμε απλώς μια νέα εμφάνιση και αίσθηση. Αναλύσαμε από πού προερχόμαστε, την ιστορική σύνδεση στην οποία αναφερθήκαμε στην επανατοποθέτηση του brand και του Veyron τη δεκαετία του 2000. Αξιολογήσαμε πώς άλλαξε το Chiron και πώς άλλαξε ο κόσμος τα τελευταία 10 χρόνια. Μην ξεχνάτε, τη στιγμή που κυκλοφόρησε το Veyron, το iPhone δεν υπήρχε ακόμα».