ΕΛΑΪΣ-Unilever Hellas: Launching Partner στην πρωτοβουλία του ΣΕΕ ''IMST''
 
                                    Η ΕΛΑΪΣ-Unilever Hellas, παραμένοντας πιστή στις αξίες της διαφάνειας, της υπευθυνότητας και της ηθικής στην επικοινωνία, συμμετέχει ως Launching Partner στη νέα πρωτοβουλία του Συμβουλίου Ελέγχου Επικοινωνίας (ΣΕΕ), το Influencer Marketing Standards Training (IMST), που έχει στόχο την εκπαίδευση και ευαισθητοποίηση των influencers, σε θέματα δεοντολογίας, στον τομέα του influencer marketing. Μέσα από αυτή την πρωτοβουλία, η εταιρεία δεσμεύεται να συνεργάζεται αποκλειστικά με πιστοποιημένους influencers, οι οποίοι έχουν ολοκληρώσει επιτυχώς το online training του ΣΕΕ, ενώ ταυτόχρονα, δεσμεύεται να ενθαρρύνει ενεργά όλους τους συνεργάτες της να αποκτήσουν τη συγκεκριμένη πιστοποίηση.
Η πρωτοβουλία του ΣΕΕ έχει σχεδιαστεί σύμφωνα με τα πανευρωπαϊκά πρότυπα που εφαρμόζονται ήδη σε χώρες όπως η Γερμανία, η Γαλλία, η Ολλανδία και η Ισπανία, και αποτελεί ένα σημαντικό βήμα προς τη ρύθμιση του influencer marketing και την ενίσχυση της εμπιστοσύνης του κοινού στην εμπορική επικοινωνία στα social media.
Η συνεργασία ΕΛΑΪΣ-Unilever Hellas με το ΣΕΕ, εντάσσεται στο πλαίσιο της ευρύτερης στρατηγικής της εταιρείας για υπεύθυνη επικοινωνία και προώθηση της αυθεντικότητας, η οποία αποτυπώνεται και μέσα από ενέργειες των brands της.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί το Dove, το οποίο τα τελευταία χρόνια έχει αναλάβει ενεργό ρόλο στην προώθηση ενός πιο υγιούς και ρεαλιστικού προτύπου ομορφιάς. Μέσα από την καμπάνια #DearInfluencers, το Dove καλεί τους δημιουργούς περιεχομένου να δηλώνουν ρητά τη χρήση φίλτρων στις δημοσιεύσεις τους. Η καμπάνια αυτή συνέβαλε ουσιαστικά ώστε το σημαντικό θέμα των φίλτρων και των επεξεργασμένων εικόνων να ενταχθεί στο Ειδικό Παράρτημα του Ελληνικού Κώδικα Διαφήμισης-Επικοινωνίας (ΕΚΔ-Ε), που αφορά το Influencer Marketing.
Η Βάλια Σάκκου, Digital, Media, ECommerce Media Strategy Lead, 1U Europe & Greece, δήλωσε: «Η διαφήμιση και η προώθηση προϊόντων στηρίζονται σε κανόνες που εξασφαλίζουν νομιμότητα, ευπρέπεια, ειλικρίνεια και διαφάνεια. Στην Ελλάδα, brands, agencies, Mέσα και ψηφιακές πλατφόρμες εφαρμόζουν αυτούς τους κανόνες, αναγνωρίζοντας την ευθύνη τους απέναντι στο κοινό. Το ίδιο αναμένεται και από τους δημιουργούς περιεχομένου και influencers που συνεργάζονται μαζί τους. Στηρίζουμε λοιπόν ενεργά την προσπάθεια για ενιαία και υπεύθυνη επικοινωνία θεωρώντας ότι η συνεργασία με δημιουργούς περιεχομένου και influencers που σέβονται τους κανόνες είναι απαραίτητη για την εξέλιξη ενός υγιούς και διαφανούς περιβάλλοντος προβολής».
Η Αλεξάνδρα Κατσινέλη, Υπεύθυνη Επικοινωνίας και Εταιρικών Υποθέσεων της ΕΛΑΪΣ-Unilever Hellas δήλωσε: «Στην ΕΛΑΪΣ-Unilever Hellas πιστεύουμε ότι η διαφάνεια και η αυθεντικότητα αποτελούν θεμελιώδεις αξίες για την οικοδόμηση εμπιστοσύνης με το κοινό. Η συμμετοχή μας στην πρωτοβουλία του ΣΕΕ αποτελεί μια ακόμη έμπρακτη απόδειξη της δέσμευσής μας για υπεύθυνη επικοινωνία με σεβασμό, ειλικρίνεια και υπευθυνότητα».
Η ΕΛΑΪΣ-Unilever Hellas, μέσα από πρωτοβουλίες και δράσεις, συνεχίζει να ηγείται προσπαθειών που ενισχύουν την υπευθυνότητα και την εμπιστοσύνη στην επικοινωνία, θέτοντας παράλληλα νέα πρότυπα για ένα πιο αυθεντικό και διαφανές διαφημιστικό περιβάλλον.

