Επικοινωνία με νέα οπτική ταυτότητα για το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών

Το Δημιουργικό Γραφείο Post-Spectacular Office επιλέχθηκε να σχεδιάσει, ύστερα από πρόσκληση ενδιαφέροντος, τη νέα οπτική ταυτότητα και τα υλικά προβολής, διαφήμισης και επικοινωνίας του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών για την καλλιτεχνική περίοδο 2018–2019.
Η ομάδα Post-Spectacular Office εξηγεί την κεντρική ιδέα του σχεδιασμού: «…η μουσική και κατ’ επέκταση ο ήχος γίνονται η αφορμή, το εργαλείο για τη δημιουργία αυτής της νέας οπτικής γλώσσας. Ο ήχος ως κύμα, παλμός, κίνηση μεταφράζεται σε εικόνα μετατρέποντας το άυλο σε απτή πληροφορία. Το φως και η σκιά, δύο χωρικές έννοιες, μεταφράζονται σε βασικές χρωματικές επιλογές, μαύρο-άσπρο, στοχεύοντας στην απλότητα και την ανάδειξη των πρωταρχικών νοημάτων. Με αφορμή αυτές τις σκέψεις οραματιστήκαμε τη νέα οπτική ταυτότητα για το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.»