To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

ERMIS Awards: «Η κρίση γέννησε ιδέες»

ERMIS Awards: «Η κρίση γέννησε ιδέες»
ERMIS Awards: «Η κρίση γέννησε ιδέες»

Γράφει η ΣΟΝΙΑ ΧΑΪΜΑΝΤΑ

Κορυφώνεται η αγωνία για την τελετή διοργάνωσης της μεγάλης γιορτής της Επικοινωνίας, «Ermis Awards 2012» που πραγματοποιείται την Τετάρτη (13/6) στη «Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών» επιβεβαιώνοντας το μότο «για ιδέες που αντέχουν σε δύσκολους καιρούς».

Τόσο το μεγάλο διάστημα – 18 ολόκληροι μήνες από τις 27/6/2010 έως τις 16/12/2011 - που μεσολάβησε από την προηγούμενη τελετή όσο και η κρίση του κλάδου που συνεπάγεται μειωμένα budget συμμετοχής, παράγουν τα δικά τους συγκριτικά πλεονεκτήματα, σύμφωνα με τον Πρόεδρο της Οργανωτικής Επιτροπής Γ. Σιδέρη (Head Creative Director της Bold Ogilvy) ο οποίος τονίζει στο «AdBusiness» ότι «ως συνέπεια αυτών, κατατέθηκαν λιγότερες αλλά καλύτερες και πιο δημιουργικές προτάσεις καθώς οι εταιρείες των Τομέων προεπέλεξαν σε ένα δικό τους shortlist τις καλύτερες δουλειές». Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής του πιο δύσκολου και πιο ανθεκτικού στην κρίση φεστιβάλ όλων των εποχών, ο Γ. Σιδέρης, αναφέρεται στη δυσκολία ανεύρεσης χορηγών, στην απουσία των έργων εταιρειών που ανέστειλαν τη λειτουργία τους (Leo Burnett, Mass, Ashley and Holmes), στο πεσμένο ηθικό των δημιουργικών που ανέβηκε με τη διοργάνωση των Ermis Awards, στην ανάγκη των ανθρώπων της επικοινωνίας να επιστρέψουν σε παλαιότερες αξίες κυρίως δε σε αυτήν της δημιουργικότητας, ενώ δίνει έμφαση στην υλοποίηση μίας νέας ιδέας, πατέρας της οποίας είναι ο ίδιος.

Την παρουσίαση δημιουργικών filers (videos) που ανέλαβαν 12 δημιουργικοί από ισάριθμες εταιρείες προκειμένου να προαναγγέλλουν τις επιμέρους ενότητες. Στόχος, να αναδειχθεί περαιτέρω η δημιουργικότητα, να εμπλακούν περισσότερο τα μέλη της Οργανωτικής Επιτροπής και οι δημιουργικοί και φυσικά να μην βαρεθεί το κοινό τουναντίον να παραμείνει ζωηρό το ενδιαφέρον με βιντεάκια, χαρακτηριστικά του δημιουργικού προφίλ κάθε creative.

Σύμφωνα με τον Γ. Σιδέρη η γιορτή θα «σπάσει» στα δύο: το πρώτο τμήμα (design, production, integrated campaign, direct, media και Digital) θα ολοκληρωθεί έως τις 8 μ.μ. θα μεσολαβήσει διάλειμμα για cocktail ενώ καλώς εχόντων στις 11-11.30 μ.μ. θα έχουν αναδειχθεί οι νικητές στο AD και το PR αλλά και η «agency of the year». Στο τέλος της τελετής θα πραγματοποιηθεί στην ταράτσα πάρτυ. Βέβαιη θεωρείται η παρουσία του Χρήστου Φερεντίνου σε ρόλο παρουσιαστή ενώ δεν έχει οριστικοποιηθεί ακόμη η συμμετοχή του ηθοποιού Αργύρη Αγγέλου. Την Οργανωτική Επιτροπή των Ermis Awards 2012 αποτελούν εκτός από τον Γ. Σιδέρη, η Φωτεινή Γερομαλίδου, Διευθύνουσα Σύμβουλος Wunderman, ο Δημήτρης Γκάζης, Creative Director Busybuilding, η Αλέκα Παπαδία, Head of Creative Services DDB, ο Eric Parks, Head of Digital – Interactive The Newtons, η Λήδα Παπαμιχαήλ, Deputy General Manager Mindshare, η Ερασμία Σταυροπούλου, Practice Group Director Civitas Ketchum, o Κώστας Ταμπουράκης, Managing Director Tribe (Μέλος Συντονιστής Οργανωτικής Επιτροπής) και ο Αλέξανδρος Κάρμας, Event Manager ΕΔΕΕ.

Θυμίζουμε ότι τα Ermis Awards διοργανώθηκαν για πρώτη φορά το 2002, όταν ο Γιώργος Ντούσης μετεξέλιξε το Φεστιβάλ Ελληνικής Διαφήμισης μετονομάζοντάς το σε Ermis Awards και ενέταξε στο θεσμό αυτό τους Τομείς Επικοινωνίας που εκπροσωπεί η ΕΔΕΕ.

Οι κατηγορίες είναι:

Ermis Ad (Tαινίες, Kαταχωρίσεις, Pαδιοφωνικά, Yπαίθριες Διαφημίσεις, Εκστρατείες, Διεθνές Concept).

Ermis Design (Εταιρική Ταυτότητα, Προϊοντική Ταυτότητα, Retail Identity/Environmental Branding - Branding Χώρου, Αυτοδιαφήμιση, Εκδοτικά Προϊόντα, Miscellaneous).

Ermis PR (Διαχείριση Φήμης, Εταιρική Διακυβέρνηση, Κοινωνία & Επιχειρηματικότητα, Υποστήριξη στρατηγικών Marketing Προϊόντων/Υπηρεσιών, Εκδηλώσεις, Media Relations, Διαμόρφωση/Εξέλιξη Διεθνούς Concept).

Ermis Production (Παραγωγή Διαφημιστικών Ταινιών, Εκδηλώσεων, Μουσικής / Ήχου).

Ermis Media (Τηλεόραση, Έντυπα, Υπαίθρια Διαφήμιση, Ραδιόφωνο, Internet, «Μη Παραδοσιακά Μέσα», Χρήση Πολλαπλών Μέσων).

Ermis Digital (Websites, Display Advertising, Other Interactive Solutions, Viral Campaigns, Integrated Online Campaigns).

Ermis Integrated Campaign (έχει στόχο να αναδείξει ολοκληρωμένα προγράμματα επικοινωνίας που χαρακτηρίζονται από στρατηγική και δημιουργική ευρηματικότητα και έχουν συνδυάσει επιτυχημένα διαφορετικά μέσα και διαφορετικά επικοινωνιακά κανάλια / εργαλεία).

Το shortlist των βραβείων είναι online στο site της διοργάνωσης. Ο επισκέπτης μπορεί να δει όλα τα έργα που έχουν προκριθεί στη Β’ Φάση Αξιολόγησης και διεκδικούν βραβεία Gold, Ermis Silver και Bronze.

(*) Στην επόμενη φάση προκρίθηκαν:

Ενότητα Ermis Ad – 196 (45,69%)
Ενότητα Ermis Design – 48 (56,06%)
Ενότητα Ermis Production – 93 (81,58%)
Ενότητα Ermis PR – 45 (64,29%)
Ενότητα Ermis Direct – 85 (73,28%)
Ενότητα Ermis Media – 28 (48,28%)
Ενότητα Ermis Digital – 177 (70,80%)