To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

ΕΣΒΕΠ: Νέα εταιρική ταυτότητα από την Red Design Consultants

ΕΣΒΕΠ: Νέα εταιρική ταυτότητα από την Red Design Consultants

Η επωνυμία Brands in Greece εκφράζει το όραμα, τις αξίες και τη στρατηγική για τη δημιουργία ενός υγιούς περιβάλλοντος ανταγωνισμού για τα επώνυμα προϊόντα, όπου θα εξασφαλίζεται η μέγιστη αξία για τον καταναλωτή του σήμερα, αλλά και για τις επόμενες γενιές ενώ παράλληλα αποτυπώνει τον μετασχηματισμό του Συνδέσμου και προάγει την καινοτομία.

Κυριακή Ηλία: Επαναπροσδιοριζόμαστε για να ενταχθούμε στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον

«Τον τελευταίο χρόνο επαναπροσδιορίσαμε το ποιοι είμαστε, τους στόχους που θέτουμε καθώς και τον τρόπο που λειτουργούμε για να μπορέσουμε να ανταπεξέλθουμε με ευελιξία στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον», τόνισε η Πρόεδρος του Brands In Greece, κ. Κυριακή Ηλία, εγκαινιάζοντας τις εργασίες της Γενικής Συνέλευσης.

Τόνισε πως το Διοικητικό Συμβούλιο έχει ήδη αρχίσει να υλοποιεί τους πυλώνες δράσης που θα επιτρέψουν στον Σύνδεσμο να πρωτοστατήσει στις επερχόμενες αλλαγές, αλλά και να ενδυναμώσει τη «φωνή» του συμβάλλοντας ενεργά στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης για τα επώνυμα προϊόντα.

Παράλληλα, η κ. Ηλία σημείωσε τον ρόλο που διαδραματίζουν τα brands στην προώθηση της καινοτομίας, αναδεικνύοντας παραδείγματα επιτυχημένων brands που επενδύουν μακροπρόθεσμα σε καινοτομία, ποιότητα, διαφάνεια και βιωσιμότητα, προσφέροντας εις βάθος γνώση στους σύγχρονους καταναλωτές. Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στο responsible sourcing και το marketing, με στόχο τη δημιουργία μιας κοινωνίας χωρίς αποκλεισμούς, μέσα από την εμπιστοσύνη που δημιουργούν τα brands στον καταναλωτή, αλλά και στο πως τα ίδια γίνονται παράγοντας ανταγωνιστικότητας προωθώντας τη βιώσιμη ανάπτυξη, με κοινωνικά οφέλη για όλους.

Peter Economides: Το brand για μία επιχείρηση δεν είναι πλέον πρόσθετη αξία, αλλά θεμελιώδης

Τη σκυτάλη πήρε ο κύριος Peter Economides, Brand Strategy Consultant της FELIX BNI, ο οποίος έχει αναλάβει το ρόλο του Brand Ambassador για τον Σύνδεσμο και επεσήμανε από την πλευρά του τη σημασία των Επωνύμων Προϊόντων και τον βασικό ρόλο που έχουν στην οικονομική ανάπτυξη της χώρας, σημειώνοντας πως το brand για μία επιχείρηση δεν είναι πλέον πρόσθετη αξία, αλλά θεμελιώδης.

«Το brand δεν είναι μόνο το λογότυπο, το σήμα ή το όνομα, είναι μια ολόκληρη κουλτούρα. Τα πιστεύω της επιχείρησης, οι αξίες και το πώς τα επικοινωνούν δημιουργούν την κουλτούρα της επιχείρησης, η οποία πάντοτε βασίζεται στο ΗΘΟΣ. Το ήθος λειτουργεί τόσο προς τα έξω, δημιουργώντας προσδοκίες, όσο και προς τα μέσα καθοδηγώντας τη συμπεριφορά. Το ήθος παρέχει ευθυγράμμιση, εσωτερικά και εξωτερικά σε ολόκληρο το οικοσύστημα. Το ήθος χτίζει τα θεμέλια για πιστότητα στο οικοσύστημα και, ως εκ τούτου, για μακροπρόθεσμη βιώσιμη ανάπτυξη».

Έρευνα για την καταγραφή των απόψεων των καταναλωτών

Ακολούθως, η κυρία Ροδάνθη Σεντούκα, Creative Head – Founder της εταιρείας RED DESIGN CONSULTANTS, η οποία σχεδίασε τη νέα εταιρική ταυτότητα του συνδέσμου, παρουσίασε το νέο λογότυπο.

Στις εξελίξεις στην καταναλωτική συμπεριφορά αναφέρθηκε ο κ. Γιώργος Μπάλτας, Καθηγητής Τμήματος Marketing & Επικοινωνίας και Διευθυντής Ερευνητικού Εργαστηρίου Marketing, του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΟΠΑ), μιλώντας για την έρευνα καταναλωτών που έχει ήδη ξεκινήσει να σχεδιάζει ο σύνδεσμος Brands In Greece σε συνεργασία με το ΟΠΑ. Στόχος της έρευνας είναι η συνεχής καταγραφή των απόψεων των Ελλήνων καταναλωτών και πως διαχρονικά αλλάζουν, καθώς κεντρικός πυρήνας όλων των δράσεων του Συνδέσμου είναι ο καταναλωτής.

Αλέξανδρος Φλώρος: Συγκρατημένη αύξηση πωλήσεων για το λιανεμπόριο τροφίμων το 2021

Η εκδήλωση συνεχίστηκε με την παρουσίαση του κ. Αλέξανδρου Φλώρου, Διευθυντή Υπηρεσιών Λιανεμπορίου NielsenIQ για Ελλάδα και Βουλγαρία, ο οποίος αναφέρθηκε στο οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων για το 2021, μια χρονιά με συγκρατημένη αύξηση πωλήσεων, όπου όμως για πρώτη φορά μετά από αρκετά χρόνια εμφανίστηκε πληθωρισμός, κάτι που θα απασχολήσει την αγορά αρκετά το επόμενο χρονικό διάστημα. Η  εκδήλωση ολοκληρώθηκε με την παρουσίαση του Οικονομικού Απολογισμού για το έτος 2021 που έγινε από τον Ταμία του ΕΣΒΕΠ κύριο Γιώργο Καλύβα.