To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Η πρώτη εικόνα για την αγορά επικοινωνίας

Η πρώτη εικόνα για την αγορά επικοινωνίας

Ενδιαφέροντα στοιχεία προκύπτουν από τη μελέτη της Direction Business Reports, η οποία συνέλεξε και επεξεργάστηκε τους πρώτους δημοσιευμένους ισολογισμούς εταιρειών του χώρου της επικοινωνίας για το 2013 (δημοσιευμένοι ισολογισμοί έως και 30/04/2014) αποκλειστικά για το adbusiness.

Αναλυτικότερα, η MEC Hellas ΑΕ είχε κύκλο εργασιών που αγγίζει τα 26,19 εκατ. ευρώ το 2013, καταγράφοντας κάμψη -24,60% σε σχέση με το 2012. Μικρότερη ήταν η πτώση όσον αφορά το μικτό κέρδος, που ανήλθε στα 3,52 εκατ. ευρώ (-9,30% σε σχέση με το 2012), ενώ πολύ μεγάλη είναι η διαφορά στα κέρδη προ φόρων, που κυμάνθηκαν στα 52 χιλ. ευρώ τον προηγούμενο χρόνο (+103,38% σε σχέση με το 2012).

Από τη μεριά της η OgilvyOne είχε κύκλο εργασιών στα 8,85 εκατ. ευρώ το 2013, παρουσιάζοντας αύξηση 2,01% σε σχέση με το 2012. Κάμψη όμως καταγράφεται τόσο στο μικτό κέρδος, που άγγιξε τα 4,68 εκατ. ευρώ (-6,89% σε σχέση με το 2012) όσο και στα κέρδη προ φόρων, που κυμάνθηκαν στο 1,09 εκατ. ευρώ (-6,05% σε σχέση με το 2012).

Η TAF Sports Marketing κατέγραψε σημαντική κάμψη σε όλα τα βασικά της μεγέθη το 2013. Αναλυτικότερα, ο κύκλος εργασιών άγγιξε τα 7,64 εκατ. ευρώ (-32,42% σε σχέση με το 2012), το μικτό κέρδος το 1,36 εκατ. ευρώ (-24,32% σε σχέση με το 2012) και τα κέρδη προ φόρων τα 361 χιλ. ευρώ (-27,70 σε σχέση με το 2012).

Ανάλογη η εικόνα και στην IN Group, η οποία έχει να επιδείξει για το 2013 κύκλο εργασιών 6,07 εκατ. ευρώ (-6,75% σε σχέση με το 2012), μικτό κέρδος 1,58 εκατ. ευρώ (-18,19% σε σχέση με το 2012) και κέρδη προ φόρων 28 χιλ. ευρώ (-57,73% σε σχέση με το 2012).

Η Media Insight καταγράφει θετική πορεία με άνοδο σε όλα τα βασικά της μεγέθη. Αναλυτικότερα, ο κύκλος εργασιών άγγιξε τα 4,72 εκατ. ευρώ (+21,10% σε σχέση με το 2012), το μικτό κέρδος τα 411 χιλ. ευρώ (+30,98% σε σχέση με το 2012) και τα κέρδη προ φόρων τα 219 χιλ. ευρώ (+4,09% σε σχέση με το 2012).

Ανοδική πορεία και για τη Radical Communications, η οποία το 2013 είχε κύκλο εργασιών 4,33 εκατ. ευρώ (+21,04% σε σχέση με το 2012), μικτό κέρδος 1,24 εκατ. ευρώ (+48,90% σε σχέση με το 2012) και κέρδη προ φόρων 371 χιλ. ευρώ (+762,89% σε σχέση με το 2012).

Η Publicom Hill & Knowlton, από την άλλη, είδε τα μεγέθη της να μειώνονται. Η εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων το 2013 είχε κύκλο εργασιών της τάξεως των 2,13 εκατ. ευρώ (-16,54% σε σχέση με το 2012) και μικτό κέρδος που άγγιξε τα 764 χιλ. ευρώ (-6,37% σε σχέση με το 2012). Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 154 χιλ. ευρώ (-38,06% σε σχέ- ση με το 2012).

Η Maxus το 2013 παρουσίασε κάμψη όσον αφορά αφενός τον κύκλο εργασιών, που άγγιξε τα 2,10 εκατ. ευρώ (-37,14% σε σχέση με το 2012), αφετέρου τα κέρδη προ Φόρων, που κυμάνθηκαν στα 67 χιλ. ευρώ (-24,81% σε σχέση με το 2012). Από την άλλη, όμως, είδε το μικτό κέρδος της να αυξάνεται στα 193 χιλ. ευρώ (+59,96% σε σχέση με το 2012).

Τέλος, η Mediacom κατέγραψε άνοδο σε όλα τα βασικά οικονομικά μεγέθη το 2013. Αναλυτικότερα, την περασμένη χρονιά είχε κύκλο εργασιών ύψους 1,95 εκατ. ευρώ (+22,27% σε σχέση με το 2012), μικτό κέρδος που κυμάνθηκε στα 314 χιλ. ευρώ (+68,33% σε σχέση με το 2012) και κέρδη προ φόρων που άγγιξαν τα 90 χιλ. ευρώ (+58,38% σε σχέση με το 2012).

Όλη η αγορά σε αριθμούς

Να σημειώσουμε πως έχει κυκλοφορήσει από την Direction το Special Financial Report για την αγορά της Επικοινωνίας για την περίοδο 2008 έως 2012. Πρόκειται για μια έκδοση που παρουσιάζει την καταγραφή και μελέτη των οικονομικών στοιχείων και αριθμοδεικτών των εταιρειών του κλάδου της Επικοινωνίας για την περίοδο 2008 έως 2012, όπως τα έχει επεξεργαστεί η Direction Business Reports. Στην έκδοση περιλαμβάνονται ομαδοποιημένα και αναλυτικά οικονομικά μεγέθη, αριθμοδείκτες αλλά και πλήρη στοιχεία δημοσιευμένων ισολογισμών για 40 διαφημιστικές εταιρείες, 20 media shops και 21 εταιρείες PR.