To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Η στρατηγική επικοινωνίας του ΚΟΤ ως το 2015

Η στρατηγική επικοινωνίας του ΚΟΤ ως το 2015
Η στρατηγική επικοινωνίας του ΚΟΤ ως το 2015

Το 2011, που αποτέλεσε τον πρώτο χρόνο της στρατηγικής αυτής, συμπίπτει με τον πρώτο χρόνο της χρήσης του νέου Brandmark «Cyprus in your heart» και της νέας διαφημιστικής εκστρατείας που «τρέχει» η κοινοπραξία karamella/McCann Erickson Athens. Μακροπρόθεσμος στόχος των διαφημιστικών εκστρατειών του ΚΟΤ, είναι η αύξηση του βαθμού αναγνωρισιμότητας της Κύπρου και η αποτελεσματική επικοινωνία μηνυμάτων που θα υποκινούν τον αποδέκτη τους να συμπεριλάβει την Κύπρο στα άμεσα σχέδιά του για ταξίδια και διακοπές.

Οι ενέργειες για επίτευξη των στόχων της διαφήμισης θα κινηθούν γύρω από τρεις άξονες: δημιουργικό, σχεδιασμός και αγορά χώρου/χρόνου στα διαφημιστικά μέσα, καθώς και στην αξιολόγηση των διαφημιστικών ενεργειών. Ως προς το πρώτο σκέλος, όπως ανακοινώθηκε, το δημιουργικό της εκστρατείας «Cyprus in your Heart» προγραμματίζεται να χρησιμοποιηθεί μέχρι και το 2013 με δυνατότητα επέκτασης μέχρι το 2015.

Κατά τη διάρκεια υλοποίησης της παρούσας στρατηγικής, ο ΚΟΤ θα κληθεί να επιλέξει νέο δημιουργικό για την περίοδο μετά τη λήξη της συγκεκριμένης εκστρατείας. Παράλληλα, κατά τη διάρκεια υλοποίησης της στρατηγικής θα διεξάγεται σε ετήσια βάση spec και για την ανάδειξη media agency.

Τέλος, ο ΚΟΤ θα συνεργάζεται με οίκους δημοσίων σχέσεων σε χώρες προτεραιότητας για την προσέλκυση τουριστών, ενώ διαφήμιση θα γίνεται και μέσα από συνεργασίες με οργανωτές ταξιδίων, αλλά και οργάνωση εκδηλώσεων.