Η TCL και ο Όμιλος Τουρνικιώτη στη WHY
Ένας «αέρας» δημιουργικότητας φυσάει στα γραφεία της WHY, γιατί τα κλιματιστικά TCL και ο Όμιλος Τουρνικιώτη μπήκαν στο portfolio του agency! Η συνεργασία εκτείνεται σε δημιουργικό, digital και media. «Χαιρόμαστε που ο Όμιλος Τουρνικιώτη εμπιστεύεται τη γνώση και τη δημιουργικότητά μας, αλλά και τη μακροχρόνια εμπειρία μας στον κλάδο της θέρμανσης και του κλιματισμού. Είμαστε σίγουροι ότι αυτή η συνεργασία έχει μεγάλες προοπτικές», δήλωσε ο CEO της WHY Νίκος Μητσόπουλος.
Στο πλαίσιο της νέας συνεργασίας, η WHY λάνσαρε προωθητική καμπάνια για το νέο μοντέλο C FRESH του brand TCL με μήνυμα «Ο αέρας ανανέωσης είναι στη φύση μας». Η καμπάνια «έτρεξε» στο YouTube και σε λεωφορεία που κάνουν καθημερινά διαδρομές στους δρόμους της Αθήνας, της Θεσσαλονίκης και του Ηρακλείου Κρήτης. Με περισσότερα από 40 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά, ο Όμιλος Τουρνικιώτη, έχει κερδίσει έμπρακτα θέση ισχύος στην κατηγορία του, καθώς εκπροσωπεί μεγάλα ονόματα του κλιματισμού όπως: η Mitsubishi Electric, η Mitsubishi Heavy Industries, η TCL και η MIDEA BT.