To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

ΙΠΕ: Δυναμική συμμετοχή στο 16ο Πανελλήνιο Συνέδριο Πωλήσεων - «Unboxing Sales Human Intelligence»

ΙΠΕ: Δυναμική συμμετοχή στο 16ο Πανελλήνιο Συνέδριο Πωλήσεων - «Unboxing Sales Human Intelligence»

Το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος (ΙΠΕ) ολοκλήρωσε με μεγάλη επιτυχία το 16ο Πανελλήνιο Συνέδριο Πωλήσεων, με τίτλο " UNBOXING Sales Human Intelligence ", προσελκύοντας περισσότερους από 1.000 συμμετέχοντες, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν εμπνευσμένες ομιλίες & έρευνες, να αποκτήσουν πολύτιμες γνώσεις, να συζητήσουν για τις τάσεις και τα εργαλεία που ορίζουν τη νέα εποχή των πωλήσεων, με επίκεντρο τον άνθρωπο και την τεχνολογία.

Το συνέδριο άνοιξε ο Πρόεδρος του ΔΣ ΙΠΕ, Αντώνης Ποταμίτης, τονίζοντας ότι «Ο άνθρωπος είναι ο σημαντικότερος παράγοντας επιτυχίας στις πωλήσεις και η τεχνολογία συν επίκουρη» ενώ δεν παρέλειψε να αναφερθεί σε όλες τις σημαντικές δράσεις που πραγματοποιήθηκαν τόσο κατά τη διάρκεια της τελευταίας χρονιάς όσο και της 3ετούς θητείας τους παρόντος ΔΣ.

Από τα κορυφαία στιγμιότυπα του συνεδρίου:

Η Υπουργός Εργασίας & Κοινωνικών Ασφαλίσεων, Νίκη Κεραμέως αναφέρθηκε στη νέα εποχή εργασίας που θέλει ψηφιακές δεξιότητες, στις ενέργειες επιστροφής των νέων που έφυγαν στο εξωτερικό και ενθάρρυνε την πρωτοβουλία  του Ινστιτούτου Πωλήσεων για υπογραφή συλλογικής σύμβασης εργασίας. 

- Η παρουσίαση της έρευνας EY Future Consumer Index Ελλάδα 2025, από τον Θάνο Μαύρο, Partner ΕΥ και Επικεφαλής του τομέα Λιανεμπορίου & Καταναλωτικών Προϊόντων για τη Νοτιοανατολική Ευρώπη. Το 74% των καταναλωτών έχουν αλλάξει μάρκα ή κατάστημα λόγω κακής εξυπηρέτησης και το 43% θεωρούν την καλή εξυπηρέτηση πιο σημαντική από την τιμή όταν αποφασίζουν τι θα αγοράσουν ενώ η διαφάνεια και η ειλικρίνεια αποτελούν τη η νέα κανονικότητα, σύμφωνα με τα αποτελέσματα. Το 52% έχουν κάποια γνώση για το τι είναι και πώς χρησιμοποιείται η τεχνητή νοημοσύνη ενώ το 28% γνωρίζει καλά τι είναι, αλλά και πώς χρησιμοποιείται η τεχνητή νοημοσύνη. Τα ευρήματα σχολιάστηκαν από κορυφαία στελέχη της αγοράς. Η Μαρία Ιωαννίδου, CEO Hellenic Duty Free Stores τόνισε ότι το Travel Retail βασίζεται έντονα στην παρόρμηση και τη βιωματική αγοραστική εμπειρία, ο Μανόλης Μανιούδης, Συντονιστής Οικονομικής Ανάπτυξης ΙΝΕΜΥ-ΕΣΕΕ & Επίκουρος καθηγητής Πανεπιστημίου Πατρών μίλησε για τις καταναλωτικές προτεραιότητες που αναδιαμορφώνουν το εμπόριο τα επόμενα χρόνια, και ο Απόστολος Πεταλάς, Γενικός Διευθυντής Ένωσης Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας να αναφέρει ότι οι καταναλωτές είναι πλέον αρκετά ευαίσθητοι στις τιμές.

Για το Μέλλον των Πωλήσεων μίλησε ο Βαγγέλης Κυπριώτης, Deputy CEO Septona, αναφέροντας μεταξύ άλλων ότι η πώληση του αύριο είναι «άνθρωπος & τεχνολογία» και η τεχνητή νοημοσύνη ενισχύει την προετοιμασία και την ανάλυση, αλλά η κατανόηση, η ενσυναίσθηση και η κρίση παραμένουν αμιγώς ανθρώπινες.

- Αν δεν υπάρχει ασφάλεια, δεν ολοκληρώνεται ποτέ η πώληση κατέληξε συμπερασματικά, μετά την αναφορά στις 6 θεμελιώδεις άμυνες που οδηγεί ο φόβος,  ο Κωνσταντίνος Καρυπίδης, Executive Coach & Ψυχοθεραπευτής, Change Management Consultant.

- Ανακοινώθηκε η έναρξη του ολοκληρωμένου προγράμματος Human Intelligence Scholl by WEST που συνδυάζει ακαδημαϊκή αυστηρότητα με πρακτική εμπορική εφαρμογή, σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος και τη Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ

- Η μαγεία του συνδυασμού είναι να συνδέσουμε απόδοση, δυναμικό πωλήσεων και κουλτούρα για βιώσιμη ανάπτυξη, τόνισε η Τόνια Μαύρου, Workforce Transformation Leader της Deloitte

- Η Μαρία Παυλοπούλου, ερευνήτρια του Πανεπιστημίου Leeds, είπε πως τα ρομπότ με τεχνητή νοημοσύνη μπορούν να αναλαμβάνουν επαναλαμβανόμενες και χρονοβόρες εργασίες, όπως η διαλογή και η συλλογή, απελευθερώνοντας τους ανθρώπινους εργαζόμενους για να επικεντρωθούν σε πιο σύνθετες εργασίες.



- Ο Δρ. Αθανάσιος Κρυστάλλης,
Καθηγητής Μάρκετινγκ και Διευθυντής του Κέντρου Έρευνας του Αμερικανικού Κολλεγίου της Ελλάδος & Υπεύθυνος Τμήματος Καταναλωτικών Ερευνών Circana Hellas παρουσίαση τα αποτελέσματα της έρευνας που έτρεξε σε συνεργασία με την online platform της BrandsMirror, αποκλειστικά για το ΙΠΕ και αναφέρουμε κάποια από τα ευρήματα: 60% αγοράζουν κυρίως προϊόντα σε προσφορά, 52% συγκρίνουν τιμές και επιλέγουν τη φθηνότερη μάρκα, 43% αυξάνουν τις αγορές private label, ενώ η χρήση καρτών loyalty στα σούπερ μάρκετ ξεπερνά το 80%. Τα ευρήματα της έρευνας συζήτησαν στη συνέχεια οι Ιορδάνης Αδαμόπουλος, Managing Director Reckitt Greece, ‘Αγις Πιστιόλας, MoB, Agrino - EV.GE Pistiolas S.A, Co-founder and President  ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ και Παναγιώτης Μπορέτος, Managing Director, Circana, με highlights τη μείωση δαπανών σε μη αναγκαία, στροφή σε προσφορές και PL, το 64% αλλάζει μάρκα λόγω κόστους και οι online αγορές και η ψηφιακή ψυχαγωγία να είναι πλέον ρουτίνα. Οι πωλήσεις πρέπει να χτίσουν εμπιστοσύνη σε περιβάλλον οικονομικής πίεσης.

- Για Human Centricity & Human Intelligence το θέμα που ανέδειξε η συζήτηση μεταξύ  του Αρτέμη Μυρόπουλου, Managing Partner, Signium και Δρ. Μάνου Φανδρίδη, Συντονιστή Διευθυντή Κλινικής Χεριού, ΚΑΤ με τον τελευταίο να τονίζει τη σημασία στη γνώση και την εκπαίδευση, στο πόσο σημαντικό είναι να ακούει και να ακουμπάει τους ασθενείς του και πώς χτίζει σχέσεις εμπιστοσύνης μαζί τους, χαρακτηριστικά που βρίσκονται ψηλά και στην ατζέντα των στελεχών πωλήσεων.

- Για την υπαρξιακή αντίφαση των στελεχών, ακούσαμε σε μια ανατρεπτική ομιλία από τον Δημήτρη Καραγιάννη, Ψυχίατρο- Συστημικό Υπαρξιακό Ψυχοθεραπευτή, Καθηγητή Παν/μίου Frederick Κύπρου, Δ/ντή Ινστιτούτου Αντίστιξη ο οποίος κατέληξε στο πώς να μην πουλάμε τον εαυτό μας.

- Από τις πιο δυνατές στιγμές του συνεδρίου η συζήτηση μεταξύ Θέμη Σαρανταένα, Σύμβουλο μάρκετινγκ και Παναγιώτη Καραΐσκου, Πρωταθλητή Μαραθωνίου - Μέλος Εθνικής Ομάδας. Ο Παναγιώτης μίλησε για τον δικό του μαραθώνιο στις δυσκολίες αλλά και στο δρόμο, τονίζοντας πόσο σημαντικό είναι να βάζει μικρούς στόχους στη ζωή του χωρίς να κάνει απότομα βήματα προς την κορυφή. «Ο Παναγιώτης δεν έχει μάθει να τρέχει, έχει μάθει να μην σταματάει» είπε ο Θέμης θέλοντας να δώσει το δικό του μήνυμα μετά από αυτή την συγκινητική συζήτηση.

- Το συνέδριο έκλεισε με τον ηθοποιό και σκηνοθέτη, Κωνσταντίνο Μαρκουλάκη, μιλώντας για την τέχνη της ηγεσίας, τη δημιουργία νικηφόρων ομάδων, πως το θέατρο και ο χώρος των πωλήσεων και των επιχειρήσεων διέποντας από τις ίδιες αρχές. «Στις ρακέτες δεν είναι σκοπός να χάσει ο άλλος αλλά να ανταλλάξουν οι 2 παίκτες όσες περισσότερες μπαλιές γίνεται» τόνισε, θέλοντας να αναδείξει τη σημασία της συνεργατικότητας και της συντονισμένης προσπάθειας.

Στον γενικό συντονισμό του συνεδρίου, ήταν ο Γιώργος Παστίδης, Director People Consulting Services, Head of Sales Enablement, EY Greece.

Το ΙΠΕ ευχαριστεί θερμά όλους τους ομιλητές, τους συμμετέχοντες και τους συνεργάτες που συνέβαλαν στην επιτυχία του συνεδρίου. Η μεγάλη συμμετοχή και τα εντυπωσιακά σχόλια ενισχύουν τη δέσμευση του Ινστιτούτου να συνεχίσει να προάγει την καινοτομία στον χώρο των πωλήσεων.

Το συνέδριο υποστήριξαν οι χορηγοί

Platinum Χορηγός: enerwave
Χρυσοί Χορηγοί: Ayvens, COSMOTE TELEKOM, COSMOTE eValue, WEST-HIS, Reckitt, WELA COMANY
Χορηγοί: ENDLESS EC, Motiwai, PAPOUTSANIS, Unilever, ΑΘΗΝΑΪΚΗ ΖΥΘΟΠΟΙΙΑ
Υποστηρικτές: 3E Coca-Cola, Agrino, ARRENA, CISCO, COFFEE ISLAND, DANONE-NUTRICIA, eurocatering, Mondelez, Nestle, PESCANOVA, SEPTONA, TRATA, VILLAGE CINEMAS, Μπάρμπα Στάθης, ΦΑΡΜΑ ΚΟΥΚΑΚΗ
Χορηγοί επικοινωνίας: Advertising.gr, BNB Daily, DAILYFAX, FNB Daily, Marketing Week, Retail Business, Retail Today,
Χορηγός σκηνικών: Praktiker

TAGS: ΙΠΕ