To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

MSCOMM: Υπεύθυνη για την επικοινωνία του προγράμματος «Μίλια Ζωής»

MSCOMM: Υπεύθυνη για την επικοινωνία του προγράμματος «Μίλια Ζωής»

H MSCOMM ανέλαβε τη δημιουργία concept και την επικοινωνία του προγράμματος «Μίλια Ζωής» της φαρμακευτικής εταιρείας AMGEN Hellas, το οποίο απευθύνεται σε ασθενείς με Πολλαπλό Μυέλωμα (Π.Μ.).

Σκοπός του προγράμματος είναι να διευκολύνει τους ασθενείς που κατοικούν σε νησιά της χώρας, να μεταβούν αεροπορικώς σε κέντρα αριστείας σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη με στόχο τη βέλτιστη διαχείριση της ασθένειάς τους.

Με έμπνευση από το DNA, κεντρικό εικαστικό στοιχείο του λογοτύπου της AMGEN, η MSCOMM δημιούργησε έναν λογότυπο που συνδυάζει μοναδικά το βασικό συστατικό της ζωής και την πορεία ενός αεροπλάνου. Ένα logo που «γεφυρώνει» την απόσταση ανάμεσα στους ασθενείς με Π.Μ. και τα κέντρα μετάβασης, με χρωματικό κώδικα που παραπέμπει τόσο στην Amgen όσο και στην Ελληνική Αιματολογική Εταιρεία, η οποία αποτελεί τον κύριο διαχειριστή του προγράμματος.

Για την παρουσίαση του προγράμματος, η MSCOMM διοργάνωσε Συνέντευξη Τύπου στο Μουσείο Μπενάκη της οδού Πειραιώς, όπου οι καλεσμένοι «ταξίδεψαν» με μοναδικό τρόπο σε ένα περιβάλλον με έντονο το αεροπορικό στοιχείο. Η εικαστική προσέγγιση στην είσοδο παρέπεμπε σε check in αεροδρομίου ενώ, στον κυρίως χώρο η δημιουργική ομάδα είχε σχεδιάσει και κατασκευάσει 12 παράθυρα… αεροπλάνου με χαρακτηριστικές εικόνες νησιών, οι κάτοικοι των οποίων μπορούν να συμμετέχουν στο πρόγραμμα: Ικαρία, Μύκονος, Κεφαλλονιά, Σκιάθος, Πάρος, Χίος, Κως, Ζάκυνθος κ.ά.  Ο προσεγμένος φωτισμός από την παραγωγική ομάδα όχι μόνο τόνιζε μοναδικά τα στοιχεία αυτά αλλά έδινε μια εξαιρετική αίσθηση αισιοδοξίας και ελπίδας όπως ακριβώς και το ίδιο το πρόγραμμα. Τέλος, η MSCOMM δημιούργησε βίντεο με χαρακτηριστική «γραφή» παρουσιάζοντας στο κοινό, με τον πλέον ιδιαίτερο τρόπο, την πρωτοβουλία στην πλήρη της ανάπτυξη.  

TAGS: MSCOMM