To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Νέα εταιρική ταυτότητα και επικοινωνία για την Παγκρήτια Τράπεζα

Νέα εταιρική ταυτότητα και επικοινωνία για την Παγκρήτια Τράπεζα
Η Παγκρήτια Τράπεζα αλλάζει πρόσωπο και γίνεται… στήριγμα σ’ έναν κόσμο που αλλάζει, με τη συμβολή της Cicero Advertising.

Η Παγκρήτια Τράπεζα έχει προχωρήσει σε συνεργασία με τη Cicero Advertising, τόσο για τη νέα εταιρική της ταυτότητα όσο και για τη νέα εταιρική της επικοινωνία, που είναι ήδη στον «αέρα». Το νέο πρόσωπο της Παγκρήτιας Τράπεζας αναδεικνύεται μέσα από τον σχεδιασμό της καινούργιας ιστοσελίδας και της υπηρεσίας online banking, Pancreta Online, όπως και από το εντυπωσιακό flagship κατάστημα στο Σύνταγμα, όπου το branding σηματοδοτεί την παρουσία της Παγκρήτιας Τράπεζας στο κέντρο της Αθήνας.

Στο νέο λογότυπο κυριαρχεί το σχήμα της σπείρας, σύμβολο της αέναης κίνησης και προόδου αλλά και αναπόσπαστο κομμάτι του Μινωικού πολιτισμού. Η καμπάνια επικοινωνεί τη σύγχρονη, δυναμική παρουσία και συμβολή της μεγαλύτερης συνεταιριστικής Τράπεζας της Ελλάδας, στον τόπο μας. Στην ταινία, που αποτελεί τον πυρήνα μιας 360ο καμπάνιας, πρωταγωνιστεί ο τόπος.




 Γιατί μπορεί σήμερα ο κόσμος διαρκώς να αλλάζει, αλλά ο τόπος μένει σταθερός για να πατήσουν πάνω του γερά οι άνθρωποι και να δημιουργήσουν ένα καλύτερο αύριο. Σε αυτόν τον τόπο πιστεύει με πάθος η Παγκρήτια Τράπεζα. Αυτόν στηρίζει εδώ και 25 χρόνια. Τώρα, λοιπόν, που μεγαλώνει και δυναμώνει περισσότερο, γίνεται ακόμα πιο ισχυρό στήριγμα για ιδιώτες και επιχειρηματίες, με νέα προϊόντα και υπηρεσίες.

Την ταινία υπογράφει η Cicero Advertising, την παραγωγή ανέλαβε η Indigo View, με σκηνοθέτη τον Θοδωρή Παπαδουλάκη, ενώ τη μουσική επιμελήθηκε η Musou Music Group.