To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Νέο positioning από τη Burson-Marsteller

Νέο positioning από τη Burson-Marsteller
Νέο positioning από τη Burson-Marsteller

Το νέο positioning της Burson-Marsteller, Being More, εκφράζει την φιλοδοξία της εταιρίας μέσα από πρωτοποριακές ιδέες και προσήλωση στην επίτευξη αποτελεσμάτων, να αποτελέσει την κορυφαία εταιρεία επικοινωνίας στον κόσμο, ενώ παράλληλα παραμένει πιστή στην προσέγγιση Evidence-Based Communications.

Υποστηρίζοντας το νέο της positioning, η Burson-Marsteller ανακοίνωσε τη δημιουργία ενός  νέου διαδικτυακού τόπου στην διεύθυνση www.burson-marsteller.com, όπου ένα νέο βίντεο (link) παρέχει ακόμη περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το νόημα του positioning της Burson-Marsteller, Being More.

Σ’ ολόκληρο τον κόσμο, εταιρείες, οργανισμοί και ιδιώτες πιέζονται καθημερινά, ο καθένας με τον δικό του τρόπο, να επιτύχουν το κάτι περισσότερο, μέσα σε ιδιαίτερα απαιτητικά περιβάλλοντα. Το νέο positioning Burson-Marsteller, Being More, εκφράζει τη δέσμευση της εταιρίας να βοηθά τους πελάτες της να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις και να αξιοποιήσουν τις ευκαιρίες που τους παρουσιάζονται εκμεταλλευόμενοι τη δύναμη του ολοένα πιο δυναμικού και έντονα διασυνδεδεμένου κόσμου της επικοινωνίας. Το positioning Burson-Marsteller, Being More αφορά τόσο την ίδια την εταιρία σε σχέση με τη δέσμευσή της να είναι κάτι περισσότερο από έμπιστος σύμβουλος για τους πελάτες της, όσο και στην αναγνώριση ότι η επικοινωνία στο σημερινό περιβάλλον απαιτεί κάτι περισσότερο από όλους όσοι δραστηριοποιούνται σε αυτή. Το positioning Burson-Marsteller, Being More, βασίζεται στην πεποίθηση ότι οι πιο επιτυχημένοι οργανισμοί καθοδηγούνται από μια ξεκάθαρη έννοια εταιρικού σκοπού - μια ξεχωριστή και ισχυρή άποψη για τον κόσμο που διαμορφώνει τις επιχειρήσεις τους, καθοδηγεί τις ενέργειές τους, και τελικά, καθορίζει τη φήμη και την επιτυχία τους.
 
\"Η 60η επέτειός μας, αποτελεί τον ιδανικό καταλύτη που θα εξασφαλίσει πως η Burson-Marsteller θα είναι πάντα κάτι περισσότερο (Being More) σε σχέση με τις  υπηρεσίες που παρέχουμε στους πελάτες μας στο τόσο ραγδαία μεταβαλλόμενο περιβάλλον της επικοινωνίας\", δήλωσε ο Worldwide Chair and CEO της Burson-Marsteller, Don Baer.

\"Σκοπός μας είναι να υποστηρίξουμε τους πελάτες μας να καθορίζουν και να επικοινωνούν το δικό τους εταιρικό σκοπό ώστε και εκείνοι να επιτυγχάνουν κάτι περισσότερο, και να εμπνεύσουν τους ανθρώπους μας να κάνουν την Burson-Marsteller την κορυφαία εταιρεία επικοινωνίας στον κόσμο, σε ιδέες και αποτελέσματα\". Ο Baer συνέχισε: \"Για μας, αυτό σημαίνει να επικεντρωνόμαστε περισσότερο στην ενσωμάτωση ενός ολοκληρωμένου φάσματος ενεργειών επικοινωνίας, μάρκετινγκ και reputation-building. Να επικεντρωνόμαστε περισσότερο στη δημιουργικότητα, τη στρατηγική σκέψη, τη μεγαλύτερη δυνατή αξιοποίηση του digital και του social\".

\"Το Being More αποτελεί μέρος του DNA της Burson-Marsteller\", δήλωσε ο Harold Burson, ιδρυτής και πρόεδρος της εταιρείας. \"Παρόλο που το Being More μόλις πρόσφατα προτάθηκε ως η νούμερο ένα προτεραιότητα μας, αποτελεί ταυτόχρονα και την αναγνώριση του παρελθόντος μας, όπως επίσης και μια ακτίνα που μας καθοδηγεί προς ένα λαμπρό μέλλον\".

Στηρίζοντας και διαχέοντας το νέο της positioning, “Burson-Marsteller, Being More”,  η εταιρεία τους επόμενους μήνες θα προχωρήσει σε σειρά νέων πρωτοβουλιών, όπως:

• The Burson - Marsteller Conversations: Μια σειρά συναντήσεων, που θα συγκεντρώνει ηγετικές προσωπικότητες από τον χώρο των επιχειρήσεων, του δημόσιου βίου και των μέσων ενημέρωσης, για να συζητήσουν σημαντικά ζητήματα που αντιμετωπίζει ο κόσμος και οι πελάτες μας.

• Burson-Marsteller, Being More Global Employee Training: Ένα νέο πρόγραμμα εκπαίδευσης που έχει σχεδιαστεί για να εξασφαλίσει ότι οι ομάδες της Burson-Marsteller σε όλο τον κόσμο θα αποκτήσουν τις απαραίτητες δεξιότητες, για να είναι ακόμη περισσότερο δημιουργικές στον τομέα των ηλεκτρονικών επικοινωνιών του σήμερα, όπως είναι τα Ψηφιακά και τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Για πρώτη φορά, η επιχείρηση έχει ορίσει Διευθυντή Global Talent Development να καθοδηγήσει αυτή την παγκόσμια πρωτοβουλία.

• Worldwide Strategic Leadership Team: Η εταιρεία συγκροτεί μια παγκόσμια στρατηγική ηγετική ομάδα, συγκεντρώνοντας κορυφαίους στρατηγικούς και δημιουργικούς ηγέτες από διάφορους τομείς και ηπείρους, με σκοπό να συμβουλεύσουν τους πελάτες της Burson-Marsteller. Η εταιρεία ανακοίνωσε πως το πρώτο μέλος αυτής της ομάδας είναι η Jennifer Maguire Isham, πρώην πρόεδρος της Tribeca Film Festival στη Νέα Υόρκη. Η Isham έχει επίσης εργαστεί στο παρελθόν για το CNN ως Senior Vice President of Programming. Εντάχθηκε στο CNN από το ABC News , όπου ήταν μία βραβευμένη παραγωγός του Primetime Live. Άλλα μέλη της ομάδας θα ανακοινωθούν εντός των προσεχών μηνών.