
Το Giant Heart της Novibet δίνει ζωή σε μια νέα παιδική χαρά του Δήμου Κηφισιάς
Τα εγκαίνια πραγματοποιήθηκαν παρουσία του Δημάρχου Κηφισιάς, εκπροσώπων της Περιφέρειας Αττικής και πλήθους οικογενειών της περιοχής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα εγκαίνια πραγματοποιήθηκαν παρουσία του Δημάρχου Κηφισιάς, εκπροσώπων της Περιφέρειας Αττικής και πλήθους οικογενειών της περιοχής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑυξημένη συνολική επίδοση και ιδιαίτερη πρόοδος στον τομέα «Κοινωνία»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα πινακίδα σχεδιάστηκε βάσει σύγχρονων προδιαγραφών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑθλητές από 34 διαφορετικές χώρες και συνολικά 3.580 συμμετοχές
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Αφέντρα Καραμολέγκου, Senior Brand Manager Intimate Hygiene Greece, παρέδωσε το δώρο στις εγκαταστάσεις της Citroën ΩΜΕΓΑ ΕΛΛΑΣ ΑΕ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια νέους και υφιστάμενους συνδρομητές σε κάποιο από τα προγράμματα Nova Fiber.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό το 2016 έως και το 2025, η METRO Running Team έχει καταγράψει πάνω από 16.750 συμμετοχές σε αγώνες δρόμου σε όλη τη χώρα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ogilvy ανέλαβε τον σχεδιασμό και την υλοποίηση του εκπαιδευτικού session
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ κύκλος εργασιών της για το 2024 ανήλθε σε 2.757 εκ. ευρώ, σε μια χρονιά-ορόσημο για την εταιρία, η οποία συμπλήρωσε 70 χρόνια επιτυχημένης λειτουργίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Emirates κατέκτησε την πρώτη θέση με ποσοστό 88,4% και είναι η μοναδική αεροπορική που περιλαμβάνεται στη λίστα με τα 10 κορυφαία brands παγκοσμίως.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρότυπο προσβασιμότητας για άτομα με οπτική αναπηρία - Καινοτομία, τεχνολογία και σεβασμός για έναν κόσμο χωρίς αποκλεισμούς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Φυσικό Μεταλλικό Νερό στηρίζει την Liberty Dogs και το σπουδαίο έργο της εκπαίδευσης σκύλων-οδηγών για άτομα με προβλήματα όρασης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory