
Ο Λευκός Σταυρός Επίσημος Υποστηρικτής των Εθνικών Ομάδων Ποδοσφαίρου
Συνεργασία Λευκού Σταυρού με την Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνεργασία Λευκού Σταυρού με την Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαρέδωσε στην ομάδα το πλήρως αναβαθμισμένο OAKA Altion Arena.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑυτή η συνεργασία ενισχύει τη δέσμευση της United Group για αυστηρά πρότυπα ΕΚΕ, ηθικές προμήθειες και περιβαλλοντική υπευθυνότητα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ συνεργασία της Another Circus και της Stoiximan έχει δώσει στο παρελθόν πολλές αξιομνημόνευτες καμπάνιες. Ο πήχης ήταν ψηλά… αλλά φαίνεται ότι ξεπεράστηκε με εντυπωσιακό τρόπο για ακόμα μια φορά, με τη νέα Sportsbook καμπάνια “Το παιχνίδι ξεκινάει από εσένα”!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτόχος της κοινής ενεργοποίησης ήταν η κάλυψη αναγκών και η συνδρομή στην αποκατάσταση κρίσιμων υποδομών σε σχολεία της πληγείσας περιοχής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο διάστημα των τελευταίων πέντε χρόνων, η συνολική συνεισφορά ανέρχεται στα 770.000 θρεπτικά γεύματα για 4.629 παιδιά που βρίσκονται σε ανάγκη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε συνεργασία με το The Tipping Point.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνανέωση συνεργασίας μετά από spec.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτοχεύει να παρέχει την απαραίτητη εκπαίδευση, καθοδήγηση και επιχειρηματικές συνδέσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε συνεργασία με την Kyriakides Mushrooms.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την ανάπτυξη βιώσιμων προϊόντων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτόχος η ενίσχυση του πελατολογίου από όλο τον κόσμο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory