
Μύκονος: Χορηγός ονόματος η Betsson
Η ομάδα θα αγωνίζεται με το όνομα Μύκονος Betsson BC, σηματοδοτώντας μια νέα εποχή για τον οργανισμό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ομάδα θα αγωνίζεται με το όνομα Μύκονος Betsson BC, σηματοδοτώντας μια νέα εποχή για τον οργανισμό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘα ενισχύσει την προσπάθεια της ομάδας να συνεχίσει την ανοδική της πορεία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ34.000 επισκέπτες στις προσβάσιμες εκδηλώσεις του Εθνικού Θεάτρου και της Εθνικής Λυρικής Σκηνής
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Lidl γιορτάζει ένα επιτυχημένο καλοκαίρι γεμάτο ποδόσφαιρο, ενότητα και θετικό αντίκτυπο στις κοινότητες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚυκλοφόρησαν μόνο 1995 τεμάχια του PIRELLI Cap - Inter Special Edition, αριθμός που παραπέμπει στο έτος έναρξης της συνεργασίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Breitling παρουσιάζει δύο συλλογές για τις ομάδες του NFL: το Chronomat Automatic GMT και το Endurance Pro
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε αφορμή τη συμπλήρωση 130 χρόνων ιστορίας της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια στρατηγική συνεργασία τριών ετών με αγωνιστική ενίσχυση, κοινωνικό αντίκτυπο και έμφαση στους φιλάθλους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτηρίζει την πρώτη ευρωπαϊκή συμμετοχή της ομάδας στο Basketball Champions League
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Πράξεις που κάνουν τη διαφορά» είναι το νέο tagline του προγράμματος
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Novibet παραμένει Μεγάλος Χορηγός του Άρη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε στόχο την ισότιμη πρόσβαση στην εργασία για όλους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory