
Κωτσόβολος: Προϊόντα τεχνολογίας για 660 μαθητές σε συνεργασία με την Ομάδα Αιγαίου
Στο πλαίσιο του 31ου Διάπλου της Ομάδας Αιγαίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο του 31ου Διάπλου της Ομάδας Αιγαίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο βίντεο της ομάδας του ξενοδοχείου έχει ήδη αποκτήσει δυναμική στα social media
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Lidl ενδυναμώνει τη νέα γενιά γυναικών με ένα νέο πανευρωπαϊκό πρόγραμμα ποδοσφαίρου και υγείας για νεαρές γυναίκες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνάθεση για τον δημιουργικό λογαριασμό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέο ολοκληρωμένο πρόγραμμα Εταιρικής Υπευθυνότητας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε δυναμική συμμετοχή και περισσότερα από 700 χιλιόμετρα κοινωνικής προσφοράς, η ομάδα της Lidl Ελλάς ενίσχυσε τον κορυφαίο φιλανθρωπικό αγώνα δρόμου, στηρίζοντας το «Μαζί για το Παιδί»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑWork safe, Home safe
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ επανάχρηση του ΜΙΝΙΟΝ αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης προσπάθειας για τον επαναπροσδιορισμό του αστικού ιστού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠάνω από 750 κιλά ειδών πρώτης ανάγκης, 200+ ωφελούμενοι και 1.800 συνεδρίες επαγγελματικής υποστήριξης για ευάλωτες ομάδες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εθελοντική ομάδα «Πλάι σου» βρέθηκε στη Σέριφο δίπλα στα παιδιά του νησιού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚατάταξη πάνω από τον παγκόσμιο μέσο όρο του κλάδου στην αξιολόγηση θεμάτων ESGS&P Global Corporate Sustainability Assessment
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ37 σχολεία ολοκλήρωσαν επιτυχώς τις εργασίες τους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory