Quiet Hour – Ήσυχη Ώρα: Ο Κωτσόβολος προσφέρει μια συμπεριληπτική εμπειρία αγορών
Με επίκεντρο τη βέλτιστη εξυπηρέτηση ατόμων στο φάσμα του Αυτισμού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με επίκεντρο τη βέλτιστη εξυπηρέτηση ατόμων στο φάσμα του Αυτισμού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ανανέωση συνεργασίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H Lenovo απέδειξε την έμπρακτη δέσμευσή της στην εκπαίδευση, την ισότητα ευκαιριών και την ενίσχυση των τοπικών κοινωνιών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Lidl Ελλάς έτρεξε, για 3η συνεχόμενη χρονιά. μαζί με χιλιάδες δρομείς στον 13ο Νυχτερινό Ημιμαραθώνιο Θεσσαλονίκης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ένα ανανεωμένο κέντρο αθλητισμού, ψυχαγωγίας και κοινωνικής προσφοράς με την υποστήριξη της Novibet
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σειρά συλλογικών δράσεων, με κεντρικό μήνυμα: «Εξυπηρέτηση με διαφορά!»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η διεθνής αεροπορική εταιρεία παραμένει Κύριος Συνεργάτης, Επίσημος Αεροπορικός Συνεργάτης και Επίσημος Συνεργάτης για την Ανδρική Εμφάνιση των «Ροσονέρι»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με αφορμή τη συμπλήρωση 80 χρόνων συνεχούς προσφοράς και διμερούς συνεργασίας ανάμεσα στην Ελλάδα και το Ηνωμένο Βασίλειο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε συνεργασία με τον Φορέα «Συμβάλλειν»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Νέο φόρουμ παραγωγής δημόσιων πολιτικών: Το 1st Policy Circle Forum Day ενισχύει τον διάλογο κράτους - επιχειρήσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το πρόγραμμα στηρίζεται σε τρεις στρατηγικούς πυλώνες, που καλύπτουν ολόκληρο τον κύκλο διαχείρισης των φυσικών καταστροφών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory