Lidl Ελλάς: Μειωμένες τιμές για προϊόντα πρώτης ανάγκης ιδιωτικής ετικέτας για έναν μήνα
Πρωτοβουλία ενίσχυσης της αγοραστικής δύναμης των καταναλωτών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πρωτοβουλία ενίσχυσης της αγοραστικής δύναμης των καταναλωτών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Θα διανεμηθούν πάνω από 12.000 δέματα ετησίως, με είδη διατροφής που θα βοηθήσουν τους ανθρώπους να καλύψουν τις βασικές τους ανάγκες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με στόχο την προβολή των καταναλωτικών προϊόντων blockchain της Serenity μέσω του ελληνικού αθλητισμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε συνεργασία με το Σύνδεσμο για την Προστασία και την Ανάπλαση του Πεντελικού και το δήμο Πεντέλης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τι προβλέπει το deal που αναμένεται να ολοκληρωθεί στο δεύτερο εξάμηνο του 2025.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Oι δύο συνεργαζόμενοι φορείς προχώρησαν σε χρηματική δωρεά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το πρόγραμμα μετρά συνολικά περισσότερες από 2.450 συσκευές που έχει δωρίσει σε συνανθρώπους μας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Kάλυψη του κόστους 1.000 ωρών θεραπευτικής κολύμβησης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο εθελοντισμός για την Shell είναι ένας τρόπος να ενισχυθούν οι σχέσεις με την κοινότητα και να δημιουργήσουν έναν θετικό αντίκτυπο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με κεντρικό μήνυμα «Ένα κλικ για τα Παιδιά»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Διέθεσε 1,7 εκατ. ευρώ την τελευταία δεκαετία για το πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με κάθε αγορά άνω των 100€, η εταιρεία προσφέρει 1€ σε μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory