OCM - Outbrain: Γιόρτασαν ένα χρόνο συνεργασίας με μία εκδήλωση στην Αθήνα
Στην εκδήλωση παρουσιάστηκε στο κοινό το "Moments", καινοτόμο εργαλείο της Outbrain που αναμένεται να φέρει επανάσταση στο digital advertising.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στην εκδήλωση παρουσιάστηκε στο κοινό το "Moments", καινοτόμο εργαλείο της Outbrain που αναμένεται να φέρει επανάσταση στο digital advertising.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε συμφωνία με την Διεθνή Ομοσπονδία Ποδηλασίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Mόνο το 2024 έχει στηρίξει 265 διαφορετικούς φορείς και ιδρύματα σε όλη την Ελλάδα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Stoiximan θα παραμείνει ο κεντρικός χορηγός της Super League για τα επόμενα 3 χρόνια, με την συνολική αξία του οικονομικού deal μεταξύ των δυο πλευρών να φτάνει τα 12 εκατ. ευρώ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η εταιρεία μεγιστοποιεί το αντίκτυπό της στο θαλάσσιο περιβάλλον μέσω της 3ετούς δέσμευσης και συμμετοχής της στο πρόγραμμα της HELMEPA “Marine Cleanup Monitoring”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η συμμετοχή της ΔΕΗ στις εκδηλώσεις του ReBrain Greece αναδεικνύει τη δέσμευση του Ομίλου να υποστηρίξει την επιστροφή των Ελλήνων επαγγελματιών στη χώρα, αξιοποιώντας την τεχνογνωσία τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η ΑΒ Βασιλόπουλος πιστή στην εταιρική υπευθυνότητά της, φροντίζει να φτάσει το «Δώρο Αγάπης» στο τραπέζι εκείνων που πραγματικά το χρειάζονται.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Για τρεις επιπλέον αγωνιστικές περιόδους (2025-26, 2026-27 και 2027-28).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πρόκειται για μία συνεργασία με το Υπουργείο Υγείας και με συνδρομή του Πανελλήνιου Συλλόγου Στήριξης Ατόμων με Παχυσαρκία ΙΜΕΡΟΕΣΣΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το ArGOODaki των Goody’s Burger House διασφαλίζει και φέτος τα Χριστούγεννα την κάλυψη βασικών φαρμακευτικών αναγκών, για παιδιά σε όλη την Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Έρχεται να διευκολύνει τις μετακινήσεις των φιλάθλων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Visa θα γίνει ο επίσημος συνεργάτης πληρωμών της Turkish Airlines EuroLeague και του BKT EuroCup.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory