Coca-Cola Τρία Έψιλον: Νέος κύκλος διαδικτυακών σεμιναρίων από το Youth Empowered
To πρόγραμμα έχει υποστηρίξει περισσότερους από 50.000 νέους σε ολόκληρη τη χώρα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
To πρόγραμμα έχει υποστηρίξει περισσότερους από 50.000 νέους σε ολόκληρη τη χώρα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Νέες δράσεις και συνεργασίες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ανανέωση της χορηγικής τους συνεργασίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μέσω καινοτόμων προγραμμάτων, έργων και δράσεων που υλοποιεί
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η HCN (Hellenic Cable Networks) είναι ανεξάρτητος τηλεπικοινωνιακός πάροχος με έδρα τη Θεσσαλονίκη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Υδρόγειος Ασφαλιστική συνεχίζει για 13η συνεχόμενη χρονιά ως Επίσημος Χορηγός της Stoiximan Greek Basketball League
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πρωτοβουλία Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συνολικός επανασχεδιασμός της εταιρικής ταυτότητας του brand
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πώς οι Επιχειρήσεις Μπορούν να Αντιμετωπίσουν τα Fake News στην Ψηφιακή Εποχή
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε συνεργασία με τον Σ.Κ.Ε.Π. - Σύνδεσμο Κοινωνικής Ευθύνης για Παιδιά και Νέους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Vodafone επίσημος συνεργάτης του UEFA Women's Football
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Eνίσχυση της συμπερίληψης και της συνεργασίας.
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory