Ogilvy και Cosmote σε νέα επικοινωνία
Είναι σημαντικό να έχεις κάποιον σταθερά δίπλα σου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Είναι σημαντικό να έχεις κάποιον σταθερά δίπλα σου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε σήμερα το AGORA – 2nd Corporate Affairs Forum 2024, στο οποίο συμμετείχαν επαγγελματίες Εταιρικών Υποθέσεων από την Ελλάδα και το εξωτερικό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Θα ηγηθεί του σχεδιασμού και της υλοποίησης της επικοινωνιακής στρατηγικής για το cluster της Νοτιοανατολικής Ευρώπης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το φετινό πρόγραμμα θα περιλαμβάνει διάφορα πάνελ συζήτησης, στα οποία θα συμμετάσχουν πολιτικά στελέχη, πανεπιστημιακοί, στελέχη Εταιρικών Υποθέσεων και Επικοινωνίας και δημοσιογράφοι
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αναλαμβάνει την θέση του Media Relation Officer (MRO)
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Λίγο πριν να βρεθεί στη χώρα µας για να απαντήσει στο ερώτηµα «πώς µπορεί η τεχνητή νοηµοσύνη να αλλάξει το επάγγελµα των Εταιρικών Υποθέσεων;» στο πλαίσιο του Agora - 2nd Corporate Affairs Forum 2024, που θα πραγµατοποιηθεί στις 25 Απριλίου στην Αθήνα, ο Julian Lambertin, Managing Director | Head of Data and Analytics, EMEA στην FTI Consulting µε έδρα τις Βρυξέλλες, µίλησε στο adbusiness
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο κ. Μπήλιος είναι στέλεχος με πολύχρονη εμπειρία στον δημόσιο και ιδιωτικό τομέα στην Ελλάδα και στο εξωτερικό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο κος Γιάννης Κακούρης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
To Agora - 2nd Corporate Affairs Forum 2024 βρίσκεται προ των πυλών και θέλει να πετύχει ακόµη περισσότερα από την περσινή παρθενική διοργάνωση. Ο ιδρυτής του θεσµού πλέον και επικεφαλής της Public Affairs and Networks, Ανδρέας Γιαννόπουλος, µίλησε στο adbusiness και έδωσε όλες τις λεπτοµέρειες για το φετινό συνέδριο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Αλέξης Γαλανόπουλος
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ανέλαβε καθήκοντα Corporate Communications Director
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το 2024 σηματοδοτεί την έναρξη μιας εμβληματικής χρονιάς για τον Όμιλο ΒΙΑΝΕΞ, με τη συμπλήρωση 100 ετών δραστηριοποίησης της οικογένειας Γιαννακόπουλου στο χώρο του φαρμάκου.
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory