Στην Communication Εffect ο λογαριασμός της Sencor
H ανάθεση έγινε μετά από spec
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H ανάθεση έγινε μετά από spec
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ως πρώτο βήμα, παρουσιάστηκε ένα μοντέρνο και σύγχρονο website
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στρατηγικοί συνεργάτες για το σύνολο της επικοινωνίας της μάρκας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σχέδιο δράσεων επικοινωνίας για το έργο της συλλογής δηλώσεων ιδιοκτησίας του υπολοίπου της χώρας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σχεδίασε και υλοποίησε πλάνο επικοινωνίας για τη Σχολή Μεταπτυχιακών Σπουδών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Eπικεφαλής είναι οι Βαγγέλης και Στάθης Γεωργιάδης και ο Γεράσιμος Νεόφυτος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η συνεργασία αφορά στην προσαρμογή της προϊοντικής επικοινωνίας στα ελληνικά δεδομένα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τη νεοσύστατη θέση του Γενική Διευθυντή Επικοινωνίας αναλαμβάνει ο Σταύρος Δρακουλαράκος,
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Tο GLAMI λειτουργεί σε 13 χώρες και μετράει περισσότερα από 250 συνεργαζόμενα e-shops στην Ελλάδα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Της ανέθεσε τη διαχείριση της επικοινωνίας και των δημοσίων σχέσεων του brand
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στρατηγική επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων για Ελλάδα και Κύπρο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory