H Α3 για το SANTANNA του Nice n Easy Group στη Μύκονο
Τον σχεδιασμό της ταυτότητας και της επικοινωνίας του νέου multi-experience beach club στη Μύκονο, ανέλαβε η A3.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Τον σχεδιασμό της ταυτότητας και της επικοινωνίας του νέου multi-experience beach club στη Μύκονο, ανέλαβε η A3.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Η Edenred αλλάζει σελίδα, με ένα ενιαίο ισχυρό εμπορικό σήμα που θα ενώνει παγκοσμίως 43 εκατομμύρια δικαιούχους, 750.000 εταιρείες-πελάτες και δημόσιους οργανισμούς, καθώς και 1,4 εκατομμύρια συμβεβλημένα σημεία-καταστήματα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Η epic communication ανακοινώνει τη νέα συνεργασία της με την Wiko, τη φρέσκια και πολύχρωμη γαλλική εταιρεία smartphones.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Με σημαντικές συνεργασίες συνεχίζει να αναπτύσσει το πελατολόγιό του ο Όμιλος στρατηγικής επικοινωνίας Action Global Communications
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        H Λίμνη Βουλιαγμένης ανέθεσε στην Touchpoint Strategies το σχεδιασμό και την υλοποίηση του προγράμματος επικοινωνίας της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Στην Hill + Knowlton Strategies ανέθεσε την οργάνωση και επιμέλεια του Γραφείου Τύπου της η Coty Hellas.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Εναρμονισμένο με τη σύγχρονη εικόνα που παρουσιάζει το ξενοδοχείο μετά την πρόσφατη ανακαίνισή του, το νέο λογότυπο αντανακλά σχεδιαστικά την ιστορικότητα και τις διαχρονικές αξίες του κτιρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Η εταιρεία παρουσιάζει νέο λογότυπο και εταιρική ταυτότητα, που μας «οδηγούν» στο μέλλον της μετακίνησης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        H Candy Hoover Hellas ΑΕ ανέθεσε στην EXTROVERT|Business Communications το σχεδιασμό και την υλοποίηση του ετήσιου προγράμματος επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων της εταιρίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Η Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού προκηρύσσει διαγωνισμό για την «Παροχή επικοινωνιακών και διαφημιστικών υπηρεσιών», έναντι 2,5 εκατ. ευρώ για ένα έτος...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Ανάθεση της στρατηγικής επικοινωνίαςς της συνεργασίας των Ξενοδοχείων Μεγάλη Βρεταννία & King George με τον βραβευμένο Γάλλο Pastry Chef Arnaud Larher
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Η Algean & Partners αναλαμβάνει το στρατηγικό σχεδιασμό και την εμπορική ανάπτυξη της καινοτόμας εταιρείας G-Pod.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
                                                        
                                                    
                                                Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
                                                        
                                                    
                                                Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
                                                        
                                                    
                                                Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
                                                        
                                                    
                                                Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
                                                        
                                                    
                                                Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
                                                        
                                                    
                                                Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
                                                        
                                                    
                                                Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
                                                        
                                                    
                                                «Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory