To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

VML και WPP Media στο Race for the Cure 2025

VML και WPP Media στο Race for the Cure 2025

''Τρέχω για εσένα που δεν πρόλαβες να τρέξεις. Τρέχω για εκείνες που παλεύουν. Τρέχω για την ελπίδα. Τρέχω για εσένα μαμά.''

Όλα, μηνύματα που συναντήσαμε πάνω σε μπλούζες συμμετεχόντων στο Race for the Cure, την Κυριακή 28 Σεπτεμβρίου. Κάθε μήνυμα και μια ιστορία με διαφορετικούς πρωταγωνιστές: αγωνίστριες, άνθρωποι που έχασαν, γυναίκες που χάθηκαν, γυναίκες που πάλεψαν & κέρδισαν, παιδιά, άνθρωποι «εύθραυστοι», άνθρωποι δυνατοί, μόνοι ή με παρέα, όλοι στο πλήθος, όλοι μαζί. Και μέσα σε αυτό το «μαζί» κρύβεται, αλήθεια, μεγάλη δύναμη.

Η ομάδα της VML και της WPP Media ήταν εκεί, μαζί με όλους αυτούς τους ανθρώπους. ''Μέσα σε μια πορεία δύο χιλιομέτρων δεν συντονίστηκε μόνο το βήμα μας. Συντονίστηκαν οι ανησυχίες μας, η ανάγκη μας για ελπίδα, το πάθος μας για περισσότερες στιγμές.

Υποστηρίζοντας το σπουδαίο φιλανθρωπικό έργο του Πανελλήνιου Συλλόγου Γυναικών με Καρκίνο Μαστού «Άλμα Ζωής», νιώσαμε ότι η συμμετοχή μας ήταν κάτι παραπάνω από μια δέσμευση εταιρικής κοινωνικής ευθύνης. Ήταν περισσότερο μια υπενθύμιση ότι ο καρκίνος του μαστού αφορά όλες και όλους μας, άμεσα ή έμμεσα, αλλά και μια δήλωση ότι είμαστε εδώ. Ότι νοιαζόμαστε. Ότι θα συνεχίσουμε να τρέχουμε, να περπατάμε, να στηρίζουμε, να εμπνέουμε και να εμπνεόμαστε. Να είμαστε παρόντες. Γιατί μαζί είμαστε πιο δυνατοί!'', αναφέρεται στην σχετική ανακοίνωση.