Μakedonia Palace: 12,4 εκ. ευρώ επένδυση για ριζική ανακαίνιση
Σε εξέλιξη καινοτόμο project επικοινωνίας, που βασικό στόχο έχει να μεταφέρει το μήνυμα της αναδημιουργίας σε όλα τα ενδιαφερόμενα κοινά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε εξέλιξη καινοτόμο project επικοινωνίας, που βασικό στόχο έχει να μεταφέρει το μήνυμα της αναδημιουργίας σε όλα τα ενδιαφερόμενα κοινά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠλούσιος ο απολογισμός από την εντυπωσιακή ελληνική παρουσία της Weber Shandwick Athens στα ΕΜΕΑ Sabre Awards
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο πλάνο δράσεων και των νέων της σχεδίων σε κομβικές αγορές για τον Ελληνικό Τουρισμό ανακοινώνει η εταιρεία North Events.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Τripsta ανακοινώνει επίσημα την αποχώρηση της Αλεξίας Κωτσή από την θέση της PR & Corporate Communications Manager.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ SWOT | Simple Way Of Tourism, ανακοινώνει τη συνεργασία της με το ξενοδοχείο Acqua Marina Resort της Πάρου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην MSCOMM η επικοινωνία της ΕΚΟ και των ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΠΕΤΡΕΛΑΙΩΝ μετά από spec
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣχεδίασε την νέα εταιρική ταυτότητα της εταιρείας της Νιγηρίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓιορτάζοντας την συνεργασία με τον Rafael Nadal για τις συλλογές Tommy Hilfiger Tailored και, Underwear καθώς και για το άρωμα, ένα pop-up τουρνουά τένις με το twist του Tommy έλαβε χώρα στο Παρίσι στις 18 Μαΐου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Asset Ogilvy Public Relations ανέλαβε το πρόγραμμα Επικοινωνίας της επίσημης παρουσίασης της διαδικτυακής πλατφόρμας tripinview.com
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτις 14, 15 και 18 Μαΐου το Μουσείο Τηλεπικοινωνιών Ομίλου ΟΤΕ γιορτάζει την Παγκόσμια Ημέρα Τηλεπικοινωνιών και τη Διεθνή Ημέρα Μουσείων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνολικά τρεις οι υποψηφιότητες του agency για κορυφαία διεθνή βραβεία από το Holmes Report και τα Sabre Awards 2016
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Weber Shandwick συγχαίρει τα δύο «νεαρά λιοντάρια» της που απέσπασαν Silver Young Lion στα βραβεία Young Lions 2016.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory