
Στην Dialogue PR η Lapin House
Η Lapin House ανέθεσε στην Dialogue Public Relations τις Δημόσιες Σχέσεις και το Γραφείο Τύπου για το σήμα Lapin House.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Lapin House ανέθεσε στην Dialogue Public Relations τις Δημόσιες Σχέσεις και το Γραφείο Τύπου για το σήμα Lapin House.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔραστηριοποιείται σε Ελλάδα και Κύπρο και ειδικεύεται στον Στρατηγικό Σχεδιασμό και την Επικοινωνία ιδιαίτερων concepts. Iδρύτρια και Πρόεδρος της είναι η Ελένη Γεωργανά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνέλαβε με απευθείας ανάθεση το σχεδιασμό και την υλοποίηση ολοκληρωμένου προγράμματος Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην παροχή υπηρεσιών επικοινωνιακής στρατηγικής και ψηφιακού marketing στο Υφυπουργείο Ναυτιλίας Κύπρου ανέλαβε η Giraffes in the Kitchen Cyprus.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα εργαλείο Brand Audit και Brand Strategy για την ενίσχυση της εικόνας τουριστικών προορισμών, οργανισμών και επιχειρήσεων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Travelworks Public Relations επιλέχθηκε ως βασικός συνεργάτης της Greece Sotheby’s International Realty για την παροχή υπηρεσιών επικοινωνίας και ανάπτυξης περιεχομένου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑNέο Service Design team και spin off της Tribal Worldwide Athens.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜία από τις πιο ενδιαφέρουσες εικαστικές εκθέσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα αλυσίδα CREMOSO Gelato Artigianale ανέθεσε στην Orange Advertising το branding και τη συνολική επικοινωνία της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην Touchpoint Strategies επέλεξαν τα ΟΚ! Anytime Markets για την παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΛάμψη και γκλάμουρ σε μία φαντασμαγορική τελετή για τα εγκαίνια του πρώτου business hotel της Κύπρου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Delifrance, μέλος του Ομίλου Vivescia, εταιρεία στο χώρο των αρτοσκευασμάτων πανευρωπαϊκά, ανέθεσε στην Α3 το σύνολο της επικοινωνίας της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory