Οι κανόνες του (προεκλογικού) παιχνιδιού
Ποιο είναι το πλαίσιο που έχει τεθεί για την επικοινωνιακή μάχη, που θα συνοδεύει τις επικείμενες διπλές εκλογές για την ευρωβουλή και την τοπική αυτοδιοίκηση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠοιο είναι το πλαίσιο που έχει τεθεί για την επικοινωνιακή μάχη, που θα συνοδεύει τις επικείμενες διπλές εκλογές για την ευρωβουλή και την τοπική αυτοδιοίκηση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑναληθής η έννοια «συγχώνευση μεταξύ ίσων», σύμφωνα με όσα τόνισε ο chief executive του ομίλου επικοινωνίας WPP.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Lowe Athens εκτός από την above the line επικοινωνία, έχει αναλάβει και τα social media του ελληνικού καφέ Bravo.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Asset Ogilvy Public Relations επιμελήθηκε την εκδήλωση της Fanta, “Family Street Party”, που πραγματοποιήθηκε την Κυριακή, 13 Απριλίου στην Κηφισιά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΥποψήφια για διάκριση στα διεθνή βραβεία δημοσίων σχέσεων SABRE είναι η Action Global Communications, χάρη σε έργο που εκτέλεσε για το Ίδρυμα Europeana.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟλοκληρώθηκε το PR spec του Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας (ΤΧΣ), με την Publicis Consultants να διατηρεί τον λογαριασμό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Provocative Communication ανέλαβε την Επικοινωνία, τις δράσεις Δημοσιότητας και την οργάνωση Γραφείου Τύπου της γερμανικής συμβουλευτικής Axis Blueschild Europe.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εξέλιξη των media και το μέλλον των υπηρεσιών αποδελτίωσης απασχόλησε τις εργασίες του συνεδρίου που έλαβε χώρα στο Ντουμπάι, στις αρχές Μαρτίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Asset Ogilvy Public Relations βρίσκεται ανάμεσα στους φιναλίστ των Gold SABRE Awards και στην κατηγορία «Experiential guerrilla Marketing» για τον Πολυχώρο Υγείας Παυλίδη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔυναμική παρουσία του ελληνικού design συσκευασίας στην ΙΝΤERPACK του Ντίσελντορφ, τη μεγαλύτερη έκθεση ειδών και υλικών συσκευασίας στο κόσμο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΞεκινά στις 5 Απριλίου η επετειακή έκθεση «Το Μεσολόγγι και ο Λόρδος Βύρων», που διοργανώνει η Πινακοθήκη Σύγχρονης Τέχνης Αιτωλοακαρνανίας Χρήστου & Σοφίας Μοσχανδρέου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι προβλέπει το σχέδιο νόμου που δόθηκε στη δημοσιότητα για τις Ευρωεκλογές, σε ότι αφορά τα επικοινωνιακά και τηλεοπτικά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory