Δύσκολοι καιροί για… ομίλους
Η κρίση άφησε τα σημάδια της και στους μεγάλους της παγκόσμιας αγοράς επικοινωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ κρίση άφησε τα σημάδια της και στους μεγάλους της παγκόσμιας αγοράς επικοινωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Η+Κ Strategies ανέλαβε από τη Novartis το συνολικό πρόγραμμα εταιρικής επικοινωνίας & CSR.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ειρήνη Ευρυπίδου διοργανώνει την πρώτη έκθεση φωτογραφίας με τίτλο Αστικές Αντιθέσεις στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης, το διάστημα 11-18 Μαρτίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚάνει λόγο για ασάφειες όσον αφορά την εφαρμογή ή μη του άρθρου 38 (royalties) στις εταιρείες δημοσκοπήσεων, με αποτέλεσμα την δημιουργία προβλημάτων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαθήκοντα Γενικού Διευθυντή της Carat στην Ελλάδα αναλαμβάνει ο Πέτρος Καραχάλιος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε σηκωμένα τα μανίκια διαφημιστές, επικοινωνιολόγοι και «μάγοι» των social media για τις διπλές εκλογές του Μαΐου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτόχος της να καταστεί η πρώτη εξειδικευμένη εταιρεία δημοσίων σχέσεων που καλύπτει το σύνολο της επικράτειας της Ρωσικής Ομοσπονδίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτοιχεία για τις εξαγορές και τα deals των ομίλων επικοινωνίας και των digital εταιρειών μέσα στο προηγούμενο έτος, παρέθεσε η Results International.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΦωνή στα κορίτσια και στις γυναίκες σε όλο τον κόσμο, επιδιώκει να δώσει η συνεργασία της Οργάνωσης G(irls)20 με τη Burson-Marsteller.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι προβλέπει η Deloitte για τους κλάδους Τεχνολογίας, ΜΜΕ και Τηλεπικοινωνιών μέσα στο 2014, σύμφωνα με τη σχετική 13η ετήσια έκθεσή της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ ICCO υποστηρίζει τη διεξαγωγή διαγωνισμού, στο πλαίσιο του φετινού Cannes Lions Festival, για την ανάδειξη νέων ταλέντων στο χώρο του PR.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπέκταση συνεργασίας που ξεκίνησε τον Ιούνιο του 2013.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory