
Έλια Λιατάκη -Ikon "Προσφέρουμε αξία στην εταιρεία από τη θέση του στρατηγικού συνεργάτη"
Για αλλαγή απόψεων και συμπεριφορών, για ένα θετικό κοινωνικό αποτύπωμα και για δράσεις με ουσιαστικό και βιώσιμο χαρακτήρα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια αλλαγή απόψεων και συμπεριφορών, για ένα θετικό κοινωνικό αποτύπωμα και για δράσεις με ουσιαστικό και βιώσιμο χαρακτήρα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Δημήτρης Μιχόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της Weber Shandwick, μιλά για τη σημασία του PR στη σημερινή ελληνική αγορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι άνθρωποι της Pitch μιλούν για τα νέα δεδομένα που έχουν διαμορφωθεί στο χώρο της Επικοινωνίας στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι Γιώργος και Χάρης Ντάβλας της Davlas & Partners μιλούν για τον ρόλο μιας εταιρείας PR στο σημερινό ελληνικό περιβάλλον.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρωτοπόρος ήδη από το 2008 στον τομέα των Δημοσίων Σχέσεων και της Επικοινωνίας, η “Beautiful People” απαρτίζεται από στελέχη που διαθέτουν ευελιξία, βαθιά γνώση της αγοράς, δημιουργικότητα, εφευρετικότητα και ανταποκρίνονται πλήρως στα κελεύσματα της νέας εποχής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Νάνση Σουρμπάτη, Αντιπρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος της αία relate, μιλά για τον ρόλο του PR στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Weber Shandwick ανέλαβε το πρόγραμμα Επικοινωνίας & Δημοσίων Σχέσεων της Selina στην Ελλάδα, με αφορμή την είσοδό της στην ελληνική αγορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Δημήτρης Ιωαννίδης, Γενικός Διευθυντής Action Global Communications Hellas, μιλά για την εξέλιξη του τομέα των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια εφ’ όλης της ύλης συζήτηση με τα μέλη της Διοικούσας Επιτροπής του Τομέα Δημοσίων Σχέσεων της ΕΔΕΕ για όσα ισχύουν σήμερα στην ελληνική αγορά PR, αλλά και όλα όσα έρχονται στο άμεσο μέλλον.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ EACA, μέσω του edcom, στο οποίο είναι Μέλος το Ινστιτούτο Επικοινωνίας, προσκάλεσε φοιτητές Μέλη της από όλη την Ευρώπη να βρεθούν στη Βιέννη για το International Summer School 2018.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Brandexcel ανέπτυξε το συνολικό branding της Media Strom, δημιουργώντας την εταιρική και προϊοντική ταυτότητα, καθώς και το environmental branding των καταστημάτων της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ελληνική βιομηχανία χρωμάτων VECHRO συμπλήρωσε και γιόρτασε 70 χρόνια ζωής σε μία λαμπρή τελετή την Τετάρτη 27 Ιουνίου στο ξενοδοχείο Intercontinental.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory