Αύξηση εμπιστοσύνης στις προοπτικές του PR
Ισχυρή εμπιστοσύνη στις προοπτικές των εταιρειών τους δείχνουν πλέον οι επικεφαλής της βιομηχανίας του PR, σύμφωνα με την πρόσφατη έκθεση ICCO Trends Barometer for Q3 2013.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΙσχυρή εμπιστοσύνη στις προοπτικές των εταιρειών τους δείχνουν πλέον οι επικεφαλής της βιομηχανίας του PR, σύμφωνα με την πρόσφατη έκθεση ICCO Trends Barometer for Q3 2013.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ CELEBRITYWORKS ανέλαβε την επίσημη παρουσίαση του νέου brand Χ by Trollbeads, που διαθέτει σε Ελλάδα και Κύπρο το Deros Group.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ BrilliantPR σχεδιάζει την εορταστική επικοινωνιακή καμπάνια του Radisson Blu Park Hotel Athens.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ BrilliantPR υλοποίησε τις ενέργειες επικοινωνίας της DHL Express για την επίσημη χορηγική της υποστήριξη στον 31ο Kλασικό Mαραθώνιο της Αθήνας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα διοικητική και λειτουργική δομή για τη V+O, που αξιοποιεί τη συσσωρευμένη εμπειρία και την εξειδικευμένη γνώση των ανθρώπων της μέσω δημιουργίας του V+O Group Ελλάδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ PRogressive ανέλαβε το πρόγραμμα Δημοσίων Σχέσεων για την Ημέρα Θετικής Ενέργειας Amita Motion και την ενέργεια Amita Motion Positive Group.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH H+K Strategies σχεδίασε και υλοποίησε για την LG Electronics ένα στοχευμένο πρόγραμμα credentials από digital & social influencers, σχετικά με το λανσάρισμα της τηλεφωνικής συσκευής LG Optimus G Pro.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕυκαιρίες επιχειρηματικής δραστηριοποίησης, ελκυστικής σε επενδύσεις, αναδεικνύει η μελέτη της Endeavor Greece, που παρουσιάστηκε με αφορμή τη συμπλήρωση ενός έτους λειτουργίας του γραφείου στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ αία* relate αναλαμβάνει την παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών offline και online δημοσίων σχέσεων για την Huawei μετά από spec που πραγματοποίησε ο κινεζικός κολοσσός στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Burson-Marsteller ανακοινώνει, με την ευκαιρία της 60ής επετείου της, το λανσάρισμα του νέου της positioning Burson - Marsteller, Being More.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ αστική μη κερδοσκοπική εταιρεία διοργανώνει την έκθεση «Προσφορά», στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο, από τις 15 Οκτωβρίου έως τις 15 Δεκεμβρίου 2013.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε μεγάλη ανταπόκριση σε συμμετοχές και επισκεψιμότητα για 2η συνεχόμενη χρονιά, ολοκληρώθηκε η μεγάλη έκθεση για την εξοικονόμηση ενέργειας και όλες τις εναλλακτικές μορφές θέρμανσης στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory