Η AB Βασιλόπουλος στηρίζει τους πληγέντες του σεισμού στη Σάμο
Η AB Βασιλόπουλος, για μια ακόμα φορά, πιστή στην υπόσχεσή της να φροντίζει και να προσφέρει σε όσους έχουν ανάγκη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η AB Βασιλόπουλος, για μια ακόμα φορά, πιστή στην υπόσχεσή της να φροντίζει και να προσφέρει σε όσους έχουν ανάγκη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στο πλαίσιο των «Virtual Dialogues» θα πραγματοποιηθούν επτά online events μέσα από την πλατφόρμα του Ινστιτούτου Επικοινωνίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ανταλλαγή τεχνογνωσίας, εξυπηρέτηση πελατών και εξεύρεση νέων πελατών από το 2021
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Novartis σχεδίασε διεθνώς μία νέα ενοποιημένη δομή στο τμήμα Communications & Advocacy
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στο πλαίσιο της ειδικής έκδοσης #PR Agencies της Direction Business Network, οι άνθρωποι της αία relate μας εξηγούν γιατί η επικοινωνία είναι δεξιότητα, αλλά ταυτόχρονα και υπηρεσία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Όλοι μας έχουμε κάτι που μας κάνει ξεχωριστούς. Ο καθένας από εμάς είναι μοναδικός.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H Η+Κ Strategies ξεκινά συνεργασία με την εταιρία realme, την ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρεία smartphone, αναλαμβάνοντάς την 360 επικοινωνία της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στο πλαίσιο της ειδικής έκδοσης #PR Agencies της Direction Business Network, ο Χρήστος Βαλταδώρος, Head, Corporate Communications της Gravity The Newtons, μας μιλά για το πόσο άλλαξαν τα δεδομένα στην ελληνική αγορά PR από τις ιδιαίτερες συνθήκες του 2020
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο θεσμός Industry Next του Ινστιτούτου Επικοινωνίας διοργανώνει τη νέα σειρά events «Virtual Dialogues»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μέσω του καινοτόμου εργαλείου Campaygn, η εταιρεία απέκτησε πρόσβαση σε sophisticated στατιστικά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Tο ΕΚΟΜΕ συνεχίζει δυναμικά το έργο προσέλκυσης διεθνών οπτικοακουστικών παραγωγών στην Ελλάδα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ανάθεση που αφορά Media Relations και Influencers Marketing
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory