Concept: Ανανέωση συνεργασίας με την Frezyderm
Συνεχίζει ως το PR agency της ελληνικής εταιρείας δερμοκαλλυντικών προϊόντων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συνεχίζει ως το PR agency της ελληνικής εταιρείας δερμοκαλλυντικών προϊόντων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα στήριξης που απευθύνεται σε τουριστικές επιχειρήσεις και προορισμούς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Νέα δυναμική συνεργασία με το κορυφαίο δίκτυο public affairs παγκοσμίως
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
*Της Αγγελικής Κιοφίρη, Acting Country Manager, Action Global Communications Ελλάδος
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πώς πλήγωσε τον κλάδο των εκθέσεων και των event ο Covid-19 και πώς επιχειρείται το restart στο χώρο, τον οποίο µόνο εύκολο δεν µπορεί να χαρακτηριστεί.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η ενδοεταιρική επικοινωνία στο επίκεντρο του πρώτου σεμιναρίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στα Sabre Awards
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Eπανασχεδιασμός της μάρκας και ολοκληρωμένη στρατηγική επικοινωνίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Έρευνα της Mindhaus και του Pollfish στην αμερικανική και στις ευρωπαϊκές αγορές
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η εταιρεία χορηγεί το 1ο PRCA Virtual International Summit και παρουσιάζει τα αποτελέσματα της έρευνάς της για την επικοινωνία στην μετά-κορονοϊό εποχή
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πολύτιμα insights στο νέο intelligence report του διεθνούς δικτύου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με 133 υποψηφιότητες, αριθμό ρεκόρ στην ιστορία του θεσμού,
προχωράνε στη φάση αξιολογήσεων τα Corporate Affairs Excellence Awards 2020
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory