Amuse: Βάζει την πινελιά της στα «Χριστούγεννα στην Αθήνα»
Ανέλαβε την υλοποίηση τριών εκδηλώσεων-δράσεων σε συνεργασία με τον Δήμο Αθηναίων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ανέλαβε την υλοποίηση τριών εκδηλώσεων-δράσεων σε συνεργασία με τον Δήμο Αθηναίων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H τέταρτη εκδήλωση του Facebook στην Ελλάδα πραγματοποιήθηκε με επιτυχία στo ΚΠΙΣΝ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Aναλαμβάνει το branding και την επικοινωνία των Μαγεμένων Γιορτών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μία νέα ελληνική, ανεξάρτητη εταιρεία, affiliated to VALUECOM
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Aνέλαβε τον σχεδιασμό της στρατηγικής επικοινωνίας του brand στην Ελλάδα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Concept, ταυτότητα και branding για πρόσφατο συνέδριο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Βασίλης Μεντζελόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος, Αmuse concept events, μιλάει για την ελληνική αγορά, τη θέση της εταιρείας σε αυτήν, τη φιλοσοφία της ενώ αποκαλύπτει το όραμά του για τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μαζί με φίλους, πελάτες και συνεργάτες, σε μια ξεχωριστή εκδήλωση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στο πλαίσιο της διοργάνωσης εκδήλωσης Team Building για 300 στελέχη πολυεθνικής εταιρείας, είχε την ευκαιρία να εγκαινιάσει το νέο πρόγραμμα εξειδικευμένων ταξιδιωτικών υπηρεσιών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στόχος της εταιρείας επικοινωνίας και PR η μεγιστοποίηση του awareness για το νέο brand
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H ForestView ανέλαβε το σύνολο της επικοινωνιακής στρατηγικής του brand
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Εκπαιδευτική εκδήλωση σε συνεργασία με το Πανόραμα Επιχειρηματικότητας και Σταδιοδρομίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory