
Ενέργεια του ΟΠΑΠ από τη Momentum
Στο πλαίσιο της καμπάνιας του ΟΠΑΠ «Ζήσε το Παιχνίδι», η ομάδα της Momentum κάλεσε τον κόσμο να ζήσει μια πρωτόγνωρη εμπειρία… «περπατώντας» στο νερό!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο της καμπάνιας του ΟΠΑΠ «Ζήσε το Παιχνίδι», η ομάδα της Momentum κάλεσε τον κόσμο να ζήσει μια πρωτόγνωρη εμπειρία… «περπατώντας» στο νερό!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη στρατηγική επικοινωνία των δερμοκαλλυντικών προϊόντων ανάPLASIS ανέλαβε το γραφείο επικοινωνίας Katerina Ladopoulos Communications Services (KLCS)
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Asset Ogilvy Public Relations δημιούργησε και υλοποίησε για την adidas Hellas τον πιο interactive μπασκετικό instagram διαγωνισμό #GameOnAthens.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιάλεξη από το Hellenic Observatory (Ελληνικό Παρατηρητήριο) σε συνεργασία με τον Ελληνικό Σύλλογο Αποφοίτων του London School of Economics and Political Science
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην μακροχρόνια συνεργασία με τον Όμιλο Adecco Ελλάδας. ανανέωσε πρόσφατα η Hill+Knowlton Strategies.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Weber Shandwick αναδείχθηκε Global Agency of the Year για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά στην τελετή των PRWeek Global Awards 2018 στο Λονδίνο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Socialab ανέλαβε την επικοινωνία της μάρκας Pyrox της εταιρείας Σαράντης στο digital περιβάλλον.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔήλωση του προέδρου του ΣΕΒΓΑΠ με αφορμή τα προγράμματα προώθησης της φέτας που ενέκρινε η ΕΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο προκηρύσσει διαγωνισμό για το έργο «Υπηρεσίες υποστήριξης για την οργάνωση των δραστηριοτήτων επικοινωνίας και ενημέρωσης του Γραφείου Συνδέσμου στην Ελλάδα».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Publicis One Ελλάδας ιδρύει νέο business unit με εξειδίκευση στις δημόσιες σχέσεις, τα media και stakeholders relations και τα PR events.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Weber Shandwick Athens ξεκινά συνεργασία με τη L’Oreal Hellas και συγκεκριμένα με τo Consumers Product Division.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην Touchpoint Strategies επέλεξε η Janssen Ελλάδος, Pharmaceutical Companies of Johnson & Johnson, ως στρατηγικό συνεργάτη σε θέματα Επικοινωνίας και Public Affairs.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory