 
            
            
        Στη Giraffes in the Kitchen Cyprus το Υφυπουργείο Ναυτιλίας
Την παροχή υπηρεσιών επικοινωνιακής στρατηγικής και ψηφιακού marketing στο Υφυπουργείο Ναυτιλίας Κύπρου ανέλαβε η Giraffes in the Kitchen Cyprus.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Την παροχή υπηρεσιών επικοινωνιακής στρατηγικής και ψηφιακού marketing στο Υφυπουργείο Ναυτιλίας Κύπρου ανέλαβε η Giraffes in the Kitchen Cyprus.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Ένα εργαλείο Brand Audit και Brand Strategy για την ενίσχυση της εικόνας τουριστικών προορισμών, οργανισμών και επιχειρήσεων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Η Travelworks Public Relations επιλέχθηκε ως βασικός συνεργάτης της Greece Sotheby’s International Realty για την παροχή υπηρεσιών επικοινωνίας και ανάπτυξης περιεχομένου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Nέο Service Design team και spin off της Tribal Worldwide Athens.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Μία από τις πιο ενδιαφέρουσες εικαστικές εκθέσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Η νέα αλυσίδα CREMOSO Gelato Artigianale ανέθεσε στην Orange Advertising το branding και τη συνολική επικοινωνία της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Την Touchpoint Strategies επέλεξαν τα ΟΚ! Anytime Markets για την παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Λάμψη και γκλάμουρ σε μία φαντασμαγορική τελετή για τα εγκαίνια του πρώτου business hotel της Κύπρου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Η Delifrance, μέλος του Ομίλου Vivescia, εταιρεία στο χώρο των αρτοσκευασμάτων πανευρωπαϊκά, ανέθεσε στην Α3 το σύνολο της επικοινωνίας της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Η Spicy Communication ήταν η νικήτρια του spec για το ολοκληρωμένο πρόγραμμα επικοινωνίας της εταιρείας Galerie de Beaute
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Στην Outstand Communications ανέθεσε το ξενοδοχείο GRAND HYATT ATHENS τη διαχείριση της επικοινωνίας και των δημοσίων σχέσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        H MSCOMM ανέλαβε τη δημιουργία concept και την επικοινωνία του προγράμματος «Μίλια Ζωής» της φαρμακευτικής εταιρείας AMGEN Hellas
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
                                                        
                                                    
                                                Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
 
                                                        
                                                    
                                                Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
 
                                                        
                                                    
                                                Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
 
                                                        
                                                    
                                                Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
 
                                                        
                                                    
                                                Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
 
                                                        
                                                    
                                                Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
 
                                                        
                                                    
                                                Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
 
                                                        
                                                    
                                                «Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory