
Η H+K Strategies στη Shortlist των SABRE Awards
Η H+K Strategies περιλαμβάνεται στη shortlist των SABRE Awards με την Ηolistic Μulti-channel καμπάνια του Nescafé για το πρόγραμμα «Μπορούμε ΕΔΩ».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ H+K Strategies περιλαμβάνεται στη shortlist των SABRE Awards με την Ηolistic Μulti-channel καμπάνια του Nescafé για το πρόγραμμα «Μπορούμε ΕΔΩ».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣχεδιασμός και υλοποίηση ολοκληρωμένου προγράμματος επικοινωνίας και PR, στο πλαίσιο διεθνούς ανάθεσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO όμιλος McArthurGlen ανακοίνωσε ότι η Susannah Bosanquet αναλαμβάνει τη θέση της διεθύντριας Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων του ομίλου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ adidas επέλεξε και πάλι την CIVITAS για το σχεδιασμό και την υλοποίηση του ολοκληρωμένου προγράμματος PR, Digital και Social Media επικοινωνίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈκδοση ΚΥΑ από την Κυβέρνηση για τη συγκρότηση ειδικής υπηρεσίας επικοινωνιακού σχεδιασμού προσφυγικής και μεταναστευτικής πολιτικής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜετά από σχετικό PR Spec, η ΚΩΣΤΑΣ Α. ΠΑΠΑΕΛΛΗΝΑΣ ανέθεσε την εταιρική της επικοινωνία στην εταιρεία Nestcom.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο διήμερο 14-15 Απριλίου 2016, ο Τομέας Δημοσίων Σχέσεων της ΕΔΕΕ φιλοξένησε το Board Meeting του International Communications Consultancy Organizations (ICCO).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη MAGIQ DOORZ εμπιστεύτηκε ο Όμιλος Εταιρειών Ηρακλής, μέλος του Ομίλου LafargeHolcim, για την ανάθεση της εταιρικής επικοινωνίας του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣχεδιασμός και υλοποίηση ολοκληρωμένου προγράμματος Δημοσίων Σχέσεων και Δημοσιότητας για brands του ομίλου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ SWOT | Simple Way Of Tourism ανακοίνωσε την έναρξη συνεργασίας της με το Hyatt Regency Thessaloniki
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣειρά σεμιναρίων για νέες στρατηγικές και τεχνικές επικοινωνίας πραγματοποιεί η Minobi στα γραφεία της τους μήνες Απρίλιο, Μάιο και Ιούνιο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory