
Ανάθεση της Mercedes-Benz στην PRogressive
H PRogressive ανέλαβε τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της πρωτοποριακής έκθεσης The Mercedes-Benz “Circle of Art” Exhibition.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH PRogressive ανέλαβε τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της πρωτοποριακής έκθεσης The Mercedes-Benz “Circle of Art” Exhibition.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια νέα εταιρεία, η Reputation Unique (R-U), έκανε την «είσοδο» της στην αγορά της Επικοινωνίας και των Δημοσίων Σχέσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Golin, η PR εταιρεία του ομίλου Interpublic, προχώρησε στην εξαγορά της The Brooklyn Brothers, σε ένα deal αξίας 35 εκατομμυρίων λιρών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ANANAS AE είναι δημιουργός της πρωτοβουλίας ΠΡ.Ε.Π.Υ. – πρέπει Υγεία, που στοχεύει στην αντιμετώπιση προβλημάτων σε χώρους άθλησης μαθητών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Μάριος Α. Νόττας, Δημοσιολόγος-Πανεπιστημιακός και Επικεφαλής του Ευρωπαϊκού Ινστιτούτου Επικοινωνίας, μιλάει στο adbusiness για τη σημαντική αυτή προσπάθεια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓιατί o pop star είναι το μεγαλύτερο αστέρι του marketing της εποχής μας...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑin-Touch Communication, είναι το όνομα της νέας εταιρείας του Βασίλη Λώλα, από τα έμπειρα στελέχη του χώρου της Εταιρικής Επικοινωνίας και των Δημοσίων Σχέσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Communication Effect ανέλαβε την οργάνωση του project και της καμπάνιας αλληλεγγύης της Visa Hellas για την υποστήριξη 15 οργανισμών στην Ελλάδα με την διάθεση 1 εκατομ ευρώ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΥλοποιήθηκε η Εκκίνηση του Ευρωπαϊκού Ινστιτούτου Επικοινωνίας, στο πλαίσιο της Γιορτής του Τύπου που διοργάνωσε για 32η συνεχόμενη χρονιά το «Ίδρυμα για την Προαγωγή της Δημοσιογραφίας Αθανάσιος Β. Μπότσης».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι ενδιαφερόμενοι τηλεοπτικοί σταθμοί πρέπει να υποβάλλουν συμμετοχή μέχρι τις 25/2.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣημαντική εξέλιξη στο χώρο της Υγείας που αλλάζει διαρκώς τα τελευταία χρόνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑFull service agency για τη δημιουργία δράσεων και περιεχομένου με αξία για τα brands από τους Γιώργο Αναστασίου, Σταύρο Κοντακτσή, Γιάννη Καρδαρά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory