Στην Touchpoint Strategies η Επικοινωνία των ΟΚ! Anytime Markets
Την Touchpoint Strategies επέλεξαν τα ΟΚ! Anytime Markets για την παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την Touchpoint Strategies επέλεξαν τα ΟΚ! Anytime Markets για την παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Λάμψη και γκλάμουρ σε μία φαντασμαγορική τελετή για τα εγκαίνια του πρώτου business hotel της Κύπρου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Delifrance, μέλος του Ομίλου Vivescia, εταιρεία στο χώρο των αρτοσκευασμάτων πανευρωπαϊκά, ανέθεσε στην Α3 το σύνολο της επικοινωνίας της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Spicy Communication ήταν η νικήτρια του spec για το ολοκληρωμένο πρόγραμμα επικοινωνίας της εταιρείας Galerie de Beaute
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στην Outstand Communications ανέθεσε το ξενοδοχείο GRAND HYATT ATHENS τη διαχείριση της επικοινωνίας και των δημοσίων σχέσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H MSCOMM ανέλαβε τη δημιουργία concept και την επικοινωνία του προγράμματος «Μίλια Ζωής» της φαρμακευτικής εταιρείας AMGEN Hellas
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η εταιρεία φυσικών καλλυντικών FRESH LINE επέλεξε τη VALUECOM για το σχεδιασμό και την υλοποίηση ολοκληρωμένου προγράμματος δημοσίων σχέσεων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Παγκρήτια Τράπεζα αλλάζει πρόσωπο και γίνεται… στήριγμα σ’ έναν κόσμο που αλλάζει, με τη συμβολή της Cicero Advertising.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Action Global Communications διευρύνει περαιτέρω το πελατολόγιό της στην Ελλάδα, με τη σύναψη νέας συνεργασίας με το ενεργειακό ποτό Hell Energy
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Νέα δεδομένα για το φεστιβάλ γαστρονομίας λόγω της αιφνίδιας επιδείνωσης των καιρικών συνθηκών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το δίκτυο της MSL ανέλαβε την πραγματοποίηση ενεργειών επικοινωνίας για το φεστιβάλ Golden Drum σε 16 ευρωπαϊκές αγορές σε συνεργασία με τα θυγατρικά της agencies και τα τοπικά γραφεία του Publicis Groupe.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η H+K Strategies (WPP Group) ανέλαβε την επικοινωνία της εκδήλωσης του Facebook “Boost Your Business (BYB)” που πραγματοποιήθηκε στη Helexpo στο πλαίσιο της 83ης Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory