O σεφ Πέτρος Συρίγος στην Communication Effect
Tην Communication Effect επέλεξε ο γνωστός σεφ για τη διαχείριση της εικόνας του και τη συνεργασία του με πελάτες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Tην Communication Effect επέλεξε ο γνωστός σεφ για τη διαχείριση της εικόνας του και τη συνεργασία του με πελάτες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με τους ομίλους The Livingston Group και Capitol & CO
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το πολυαναμενόμενο 3πλό πάρτι που έγινε στη Θεσσαλονίκη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η International Public Relations Association παρουσιάζει τις αξίες της μέσα από ένα νέο ορισμό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η συνεργασία θα περιλαμβάνει υπηρεσίες Γραφείου Τύπου & Media Relations
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Για την παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Της ανέθεσε το σύνολο της εταιρικής επικοινωνίας της, μετά από διενέργεια spec
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ανέλαβε εξολοκλήρου την παραγωγή και τη σκηνοθετική επιμέλεια του τριήμερου φεστιβάλ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Tο DEBRIEFing BIDS & TENDERS είναι σεμινάριο για τη συμμετοχή των εταιρειών επικοινωνίας σε διαγωνισμούς του δημόσιου τομέα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στο πλαίσιο της επικοινωνίας και διοργάνωσης του 3rd InvestGR Forum 2020: Greece is Back
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Oργάνωσε τον εορτασμό των 50 χρόνων της Yamaha με ένα εντυπωσιακό event στο ΚΠΙΣΝ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H νέα εταιρική ταυτότητα αναδεικνύει το legacy της DDB και των ιδρυτών της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory