Tα PR agencies πρέπει να έχουν το ρόλο στρατηγικού συμβούλου
Ο Δημήτρης Ιωαννίδης, Γενικός Διευθυντής Action Global Communications Hellas, μιλά για την εξέλιξη του τομέα των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Δημήτρης Ιωαννίδης, Γενικός Διευθυντής Action Global Communications Hellas, μιλά για την εξέλιξη του τομέα των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μια εφ’ όλης της ύλης συζήτηση με τα μέλη της Διοικούσας Επιτροπής του Τομέα Δημοσίων Σχέσεων της ΕΔΕΕ για όσα ισχύουν σήμερα στην ελληνική αγορά PR, αλλά και όλα όσα έρχονται στο άμεσο μέλλον.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η EACA, μέσω του edcom, στο οποίο είναι Μέλος το Ινστιτούτο Επικοινωνίας, προσκάλεσε φοιτητές Μέλη της από όλη την Ευρώπη να βρεθούν στη Βιέννη για το International Summer School 2018.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Brandexcel ανέπτυξε το συνολικό branding της Media Strom, δημιουργώντας την εταιρική και προϊοντική ταυτότητα, καθώς και το environmental branding των καταστημάτων της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Ελληνική βιομηχανία χρωμάτων VECHRO συμπλήρωσε και γιόρτασε 70 χρόνια ζωής σε μία λαμπρή τελετή την Τετάρτη 27 Ιουνίου στο ξενοδοχείο Intercontinental.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H Action Global Communications ανέλαβε τη διοργάνωση του Regional Discussion Forum εκ μέρους του Γραφείου του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στην Ελλάδα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στη συνεδρίαση της 5ης Ιουλίου 2018, συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Ινστιτούτου Επικοινωνίας (ΙΕπ), που προέκυψε από τις αρχαιρεσίες της Γενικής Συνέλευσης των Μελών της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ένα εντυπωσιακό… έργο βιτρίνας, στο Attica από τη Momentum Athens για το FUZETEA
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε το 1ο Forum 2018 «InvestGR – ΞΕΝΕΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ», που διεξήχθη στις 3 Ιουλίου στο Ξενοδοχείο Hilton, με την Touchpoint Strategies να έχει αναλάβει την οργάνωση και την προβολή του FORUM.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H LAVAZZA επέλεξε την Publicom Burson-Marsteller για τη σχεδίαση και υλοποίηση της πρώτης εκδήλωσης της εταιρείας στην Ελλάδα για τους εκπροσώπους των ΜΜΕ, τους bloggers και influencers
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Επτά χρόνια επιτυχημένης λειτουργίας συμπλήρωσε το Τμήμα Υπηρεσιών Επικοινωνίας της Xerox Hellas, ενισχύοντας τις συνεργασίες του και εξελίσσοντας τις λύσεις που προσφέρει στους πελάτες του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με τη συμμετοχή 6 κορυφαίων Εκδοτικών Ομίλων, η Amstel Radler «άνοιξε διάθεση»… πάνω στην άμμο με το 2ο Amstel Radler Media House Beach Volley Tournament, που πραγματοποιήθηκε στις 28 Ιουνίου!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory