H Communication Effect ανέλαβε τη GAP
Η Communication Effect ήταν η μεγάλη νικήτρια, μετά από spec, για το ολοκληρωμένο πρόγραμμα Επικοινωνία της εταιρίας GAP.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Communication Effect ήταν η μεγάλη νικήτρια, μετά από spec, για το ολοκληρωμένο πρόγραμμα Επικοινωνία της εταιρίας GAP.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την επικοινωνία της εφημερίδας Μακεδονία και του portal makthes.gr αναλαμβάνει η Minds.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στην Yes. Positive Communication ανέθεσε το NJV Athens Plaza τον σχεδιασμό της στρατηγικής επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων του ξενοδοχείου και των επιμέρους τμημάτων του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η L'Oréal Hellas και η Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO γιορτάζουν τα 20 χρόνια του Διεθνούς Προγράμματος L'ORÉAL-UNESCO Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη μέσα από μια μοναδική Επετειακή Έκθεση στο Μουσείο Μπενάκη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Κοινωνία της Πληροφορίας Α.Ε. μετά από 17 χρόνια λειτουργίας ανανεώνει την εικόνα της υιοθετώντας μια νέα, σύγχρονη και δυναμική εταιρική ταυτότητα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μνημόνιο συνεργασίας της Ειδικής Γραμματείας Επικοινωνιακής Διαχείρισης Κρίσεων του Υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής με το Τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ του ΕΚΠΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ένα υβρίδιο φτιαγμένο από consultants και makers, με στόχο την αλλαγή του παραδοσιακού μοντέλου consulting.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η δεύτερη καλύτερη θέση φήμης κατά το 2017 για την INTERAMERICAN, μεταξύ όλων των εταιρειών της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς και στο πλαίσιο του έγκριτου θεσμού των «Famous Brands» για την Ελλάδα, ήλθε να συμπληρώσει για την εταιρεία μια σειρά συνεχών διακρίσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η jetdrops ξεκινά τη συνεργασία της με τη Vans, αναλαμβάνοντας την επικοινωνία του brand συνολικά για την ελληνική αγορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Minds αναλαμβάνει τη διαχείριση της online επικοινωνίας της εταιρίας ΒΙΚΟΣ Α.Ε.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η εταιρική επικοινωνία στις μέρες μας είναι και εργαλείο ενδυνάμωσης της εταιρικής εικόνας. Γίνεται συνοδοιπόρος και συνομιλητής των ανθρώπων της μάρκας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory