
Νέα συνεργασία για τη CIVITAS
Η εταιρεία δημοσίων σχέσεων ανέλαβε το σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός ολοκληρωμένου προγράμματος επικοινωνίας για τον Eurocert.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία δημοσίων σχέσεων ανέλαβε το σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός ολοκληρωμένου προγράμματος επικοινωνίας για τον Eurocert.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα συλλογή FW15/16 δείχνει έμπρακτα την κληρονομιά, την τεχνογνωσία και την παράδοση που χαρακτηρίζει τον οίκο σε συνδυασμό με τις τελευταίες τάσεις της μόδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό κοινού διάθεση σε Ελλάδα και εξωτερικό συμβουλευτικών υπηρεσιών επικοινωνίας και επιχειρησιακής συνέχειας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε ανανεωμένη διάθεση η Staff Jeans λανσάρει παράλληλα με τη συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνα 2015/16 το νέο λογότυπο της μάρκας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ διεθνούς φήμης, κάτοχος ρεκόρ του τένις θα εμφανιστεί στις καμπάνιες των συλλογών underwear, tailored και του αρώματος TH Bold από τις αρχές του Φθινοπώρου του 2015.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ V+O COMMUNICATION ανέλαβε πρόσφατα την επικοινωνία σε επίπεδο δημοσίων σχέσεων της Western Union στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε τροχιά ανάπτυξης κινήθηκε το 2014 ο χώρος των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα, με βάση τούς δημοσιευμένους ισολογισμούς των εταιρειών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαθιέρωση μιας νέας, ενιαίας εμπορικής μάρκας, της Vodafone Home, για τις δυο εταιρείες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτις 16 & 17 Σεπτεμβρίου, περισσότεροι από 40.000 άνθρωποι έφτασαν στην Κολωνία, για να παραβρεθούν στο διήμερο Digital Marketing EXhibition & COnference (dmexco).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτόχος η επέκταση του επιτυχημένου στην εγχώρια αγορά brand «Vassilis Emmanuel Zoulias» και στην παγκόσμια αγορά μόδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤις δημόσιες σχέσεις και την επικοινωνία του ομίλου Resoul ανέλαβε για την Ελλάδα η My Spectrum.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνάληψη των Δημοσίων Σχέσεων της αεροπορικής εταιρείας, με παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών και σχεδιασμό ενεργειών επικοινωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory