MAGIQ DOORZ: Διεύρυνση συνεργασίας με την alfa
Η MAGIQ DOORZ ανέλαβε το σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός ολοκληρωμένου προγράμματος Δημοσίων Σχέσεων και Δημοσιότητας για την alfa.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η MAGIQ DOORZ ανέλαβε το σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός ολοκληρωμένου προγράμματος Δημοσίων Σχέσεων και Δημοσιότητας για την alfa.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H γιορτή του fine drinking επιστρέφει για τρίτη χρονιά στην Αθήνα, και σας ταξιδεύει στον όμορφο κόσμο του Craftmanship!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η L’ Artigiano αναζητά συνεργασία με εταιρεία που δραστηριοποιείται στο χώρο της Επικοινωνίας και Διαφήμισης. Προτάσεις μέχρι τις 15 Ιουνίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Alpha Public Relations αναλαμβάνει την επικοινωνία του Συλλόγου Ασθενών με Ημικρανία και Κεφαλαλγία Ελλάδος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά η Disney Events συνεργάστηκε με την Jack Morton Worldwide για διήμερο εκδηλώσεων με αφορμή τον τελικό του κυπέλλου πρωταθλητριών Ευρώπης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στο πλαίσιο της καμπάνιας του ΟΠΑΠ «Ζήσε το Παιχνίδι», η ομάδα της Momentum κάλεσε τον κόσμο να ζήσει μια πρωτόγνωρη εμπειρία… «περπατώντας» στο νερό!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τη στρατηγική επικοινωνία των δερμοκαλλυντικών προϊόντων ανάPLASIS ανέλαβε το γραφείο επικοινωνίας Katerina Ladopoulos Communications Services (KLCS)
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H Asset Ogilvy Public Relations δημιούργησε και υλοποίησε για την adidas Hellas τον πιο interactive μπασκετικό instagram διαγωνισμό #GameOnAthens.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Διάλεξη από το Hellenic Observatory (Ελληνικό Παρατηρητήριο) σε συνεργασία με τον Ελληνικό Σύλλογο Αποφοίτων του London School of Economics and Political Science
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την μακροχρόνια συνεργασία με τον Όμιλο Adecco Ελλάδας. ανανέωσε πρόσφατα η Hill+Knowlton Strategies.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Weber Shandwick αναδείχθηκε Global Agency of the Year για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά στην τελετή των PRWeek Global Awards 2018 στο Λονδίνο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Socialab ανέλαβε την επικοινωνία της μάρκας Pyrox της εταιρείας Σαράντης στο digital περιβάλλον.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory