Παγκόσμια συνεργασία P&G με τη H+K Strategies
Η Procter & Gamble επέλεξε την Hill+Knowlton Strategies σαν την παγκόσμια βασική της συνεργάτιδα για την εταιρική επικοινωνία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Procter & Gamble επέλεξε την Hill+Knowlton Strategies σαν την παγκόσμια βασική της συνεργάτιδα για την εταιρική επικοινωνία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ξεχωριστή επέτειος για την εταιρεία και τους ανθρώπους της, που θέλουν το ορόσημο αυτό να συμβολίζει ένα παρόν και ένα μέλλον γεμάτο δημιουργικότητα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Από τη GOD η ανανεωμένη καμπάνια για τα πολυκαταστήματα notos, με βασικό strategic creative concept “notos for more”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τη νέα Brand Identity του Gazarte επιμελήθηκε δημιουργικά ο Αλέξανδρος Γαβριλάκης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Amuse Concept Events, εταιρία event management, αποτελεί το νέο μέλος στον Τομέα Δημοσίων Σχέσεων της ΕΔΕΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H συνεργασία αφορά στην επικοινωνία της τεχνολογικής εταιρείας και των προϊόντων της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Όσον αφορά την Εταιρική Επικοινωνία, το Γραφείο Τύπου και την ανάπτυξη σχέσεων με τα ΜΜΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η εταιρεία προσφέρει φρέσκια ματιά και μοντέρνα προσέγγιση στις λύσεις που σχεδιάζει καθημερινά, εστιασμένη 100% στις ανάγκες πελατών και συνεργατών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Από την H+K Strategies η επικοινωνία των προγραμμάτων ΕΚΕ του Facebook, όπως AMBERAlert
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μετά από μία διαδρομή τριών μηνών με 2 μπάντες, σε 12 πόλεις και 20 live, η ενέργεια της Action Direct κλείνει με ένα μεγάλο event την Παρασκευή 14 Οκτωβρίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H Communication Effect ανέλαβε το σχεδιασμό και την οργάνωση του press event του Johnson’s Bedtime.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το FAIRY στηρίζοντας το Πρόγραμμα ΔΙΑΤΡΟΦΗ, σε συνεργασία με το Ινστιτούτο PROLEPSIS, προσέφερε δωρεάν σχολικά γεύματα σε μαθητές δημοσίων σχολείων που πλήττονται από την κρίση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory