Πρόγραμμα Lavazza Moments από την CIVITAS
Οι ενέργειες του προγράμματος έχουν ως στόχο να αναδείξουν τον αυθεντικό χαρακτήρα του ιταλικού καφέ Lavazza.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι ενέργειες του προγράμματος έχουν ως στόχο να αναδείξουν τον αυθεντικό χαρακτήρα του ιταλικού καφέ Lavazza.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Νέα εταιρεία συμβούλων επενδυτικών και public affairs υπηρεσιών με εστίαση στην περιοχή της Μεσογείου ξεκινά τη λειτουργία της στις Βρυξέλλες, με συνιδρυτές τους Θ. Βαρβιτσιώτη και Γ. Ολύμπιο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Νέα επικοινωνιακή καμπάνια και προσφορές ενόψει της έναρξης της σχολικής χρονιάς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συνάντηση μεταξύ 70 κορυφαίων Ελλήνων CEOs και του CEO EMEA της Weber Shandwick την Πέμπτη στην Αθήνα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τα στελέχη, οι επικοινωνιολόγοι και οι εταιρείες που έχουν αναλάβει την χάραξη της επικοινωνιακής στρατηγικής για τις εκλογές της 20ης Σεπτεμβρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στο Κορυφαίο Πρόγραμμα Βραβείων Επιχειρήσεων στον Κόσμο για την συνεργασία με την Airfasttickets
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μια σημαντική έκθεση με κοινωνικό χαρακτήρα φιλοξενείται στο τέλος του Αυγούστου στο νησί των Δωδεκανήσων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Προβολή του Xbox στις αγωνιστικές φανέλες της ακαδημίας μπάσκετ, καθώς και του λογοτύπου της εταιρείας στον αγωνιστικό χώρο της ομάδας ανδρών του εξάστερου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πως συνέβαλε η εταιρεία στην επικοινωνία της νέας σειράς προϊόντων της FrieslandCampina Hellas
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η άποψη 15 γυναικών από τον χώρο της επικοινωνίας που ανησυχούν και θέλουν να τοποθετηθούν απέναντι στον μύθο «δεν έχω τίποτε να χάσω».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο βασικός υποψήφιος για να αντικαταστήσει τον M. Levy στην κεφαλή του Publicis Groupe, ανέλαβε την ευθύνη της μονάδας δημοσίων σχέσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δημιουργία μιας ειδικής έκδοσης limited edition της Vespa 946, για τον εορτασμό των γενεθλίων των δυο brands.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory