
Εκπαιδευτικό PR πρόγραμμα από την ΕΔΕΕ
Ο Τομέας Δημοσίων Σχέσεων της ΕΔΕΕ προχωρά στη θεσμοθέτηση μιας εκπαιδευτικής πρωτοβουλίας με τίτλο: «The PR Specialist Course».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Τομέας Δημοσίων Σχέσεων της ΕΔΕΕ προχωρά στη θεσμοθέτηση μιας εκπαιδευτικής πρωτοβουλίας με τίτλο: «The PR Specialist Course».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜία από τις μεγαλύτερες εταιρείες Δημοσίων Σχέσεων στον κόσμο, η Weber Shandwick, βραβεύτηκε για τις υπηρεσίες digital/social media που προσφέρει κατά τη διάρκεια των US PRWeek Awards.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο κολέγιο Τέχνης και Design ΑΚΤΟ, εγκαινιάστηκε την Τρίτη 1η Μαρτίου, η εικαστική έκθεση του Νίκου Κούνδουρου \"Εικόνες για μία πατρίδα\", σε επιμέλεια Μάνου Στεφανίδη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟλοκληρώθηκε με επιτυχία ο μεγάλος διαγωνισμός 60 χρόνια Μέλισσα ο οποίος χάρισε δώρα συνολικής αξίας €60.000!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑOn-line βρίσκεται το νέο δυναμικό web-site της εταιρίας Μπενρουμπή στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.benrubi.gr, το οποίο επιμελήθηκε η Digitall–Digital Creative Agency.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιακεκριμένα στελέχη της ελληνικής αγοράς PR τοποθετούνται επί των ευρημάτων της ICCO, που προβλέπει εντυπωσιακή αύξηση στη συγκεκριμένη αγορά διεθνώς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια δεύτερη φορά μέσα σε μερικούς μήνες και με αφορμή τα έκτροπα του ντέρμπι ΟΣΦΠ-ΠΑΟ, ο ΟΠΑΠ επανέρχεται και απειλεί με διακοπη χορηγιών τις ομάδες και τα πρωταθλήματα, που δυσφημούν το όνομά του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πελατολόγιο της Davlas & PaRtners εντάχθηκε το Club Hotel Casino Loutraki, που έχει σαν βασική επιδίωξη την αύξηση της δημοσιότητάς του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέος γύρος ξεκίνησε στην κόντρα του ΟΠΑΠ με την Ελευθεροτυπία, καθώς μετά το πρωτοσέλιδο δημοσίευμα της εφημερίδας, ο Οργανισμός απαντά με βαρείς χαρακτηρισμούς και απειλεί με μηνύσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαρελθόν αποτελεί η Αρετή Γεωργιλή από τη Civitas, στην οποία ασκούσε καθήκοντα γενικής διευθύντριας της Civitas Global Βουλγαρίας και Ρουμανίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ πρώτη Διεθνής Έκθεση για την Πισίνα & το Spa στο Expo Athens. (18 - 21/02/2011)
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕικαστική έκθεση «SPLASH» του 1ου International Pool About Salon.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory