Στην FMN η επικοινωνία του Natus Marrakech Greece
Παροχή υπηρεσιών Δημοσίων Σχέσεων και Social Media
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Παροχή υπηρεσιών Δημοσίων Σχέσεων και Social Media
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο κ. Λιάβας έχει διαχειριστεί επιτυχημένα μεγάλα πολυεθνικά και ελληνικά brands,
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Για τη σημασία της ανακύκλωσης και της προστασίας του περιβάλλοντος ενημερώθηκαν συνολικά 7.952 μαθητές
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Χτίζοντας ξανά την ελπίδα, με τη δύναμη του «μαζί»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αναλαμβάνει τον στρατηγικό σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός ολοκληρωμένου 360° Πλάνου Επικοινωνίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στον τομέα της εκπαίδευσης, μέσω του προγράμματος ανάπτυξης ψηφιακών δεξιοτήτων Generation Next ωφελήθηκαν, έμμεσα και άμεσα, περισσότεροι από 22.500 μαθητές και εκπαιδευτικοί
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Δημιουργική Ενέργεια «ξεδιπλώθηκε» με την ολοκλήρωση του Καλλιτεχνικού Διαγωνισμού του illy Greece.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Νέος κύκλος διαδικτυακών σεμιναρίων για την ανάπτυξη κρίσιμων ψηφιακών και προσωπικών δεξιοτήτων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μια πρωτοβουλία της Bristol Myers Squibb για την πολλαπλή σκλήρυνση και τις επιπτώσεις της νόσου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η A3 Resizing Ideas αναλαμβάνει projects επικοινωνίας και σχεδιασμού για την εταιρεία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Επιβεβαιώνει τον σταθερά αναβαθμισμένο ρόλο του στην εγχώρια και διεθνή εκθεσιακή κοινότητα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μια σταθερή δέσμευση για τις ελληνικές ακτές και θάλασσες μέσα από την πρωτοβουλία “Plastic Free Greece”, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού και του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory