Νέα συνεργασία για Όμιλο Katikies και Travelworks Public Relations
Σχεδιασμός και υλοποίηση ενός διευρυμένου προγράμματος επικοινωνίας των εστιατορίων του Ομίλου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣχεδιασμός και υλοποίηση ενός διευρυμένου προγράμματος επικοινωνίας των εστιατορίων του Ομίλου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι πιστεύουν τα στελέχη των διαφημιζόμενων και των διαφημιστικών εταιρειών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό την 1η Ιανουαρίου 2023
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιοργάνωση εκδηλώσεων, υπηρεσίες προώθησης και προβολής, εκπόνηση μελετών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠεριλαμβάνει θεματικές ενότητες που αφορούν όλα τα τμήματα της εταιρείας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈχει αναλάβει ρόλο Head of Communications & Corporate Affairs
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣχέδιο Δράσεων επικοινωνίας του ΕΠ ΥΜΕΠΕΡΑΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈργο 333.000 ευρώ για ενέργειες προβολής
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔράσεις δημοσιότητας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέο όνομα και εταιρική ταυτότητα για την συμβουλευτική εταιρεία government relations & strategic communications
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH The Kompany έχει αναλάβει την 360º επικοινωνία της Rolco
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο κομμάτι της επικοινωνίας και των δημοσίων σχέσεων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory