Στην online αγορά της Ρουμανίας η Bakers
Στην online αγορά της Ρουμανίας επεκτείνεται η V+O Communication, με τη δημιουργία της Bakers Digital Communication, η οποία θα υλοποιεί ανεξάρτητες digital καμπάνιες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στην online αγορά της Ρουμανίας επεκτείνεται η V+O Communication, με τη δημιουργία της Bakers Digital Communication, η οποία θα υλοποιεί ανεξάρτητες digital καμπάνιες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μετά τους φορητούς υπολογιστές και τις περιφερειακές συσκευές, η Toshiba SEEI επεκτείνει τη συνεργασία της με το McCann Worldgroup (Weber Shandwick, Momentum) και στον τομέα των τηλεοράσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ξεκινάει την Τρίτη 1 Νοεμβρίου, η υποβολή συμμετοχών για τα βραβεία Ermis Awards, που θα πραγματοποιηθεί online, μέσω του site της διοργάνωσης, τη δημιουργία του οποίου χορηγεί η Forthnet.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τα βραβεία Golden World Awards, που έχουν ιστορία 20 χρόνων, απένειμε, σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στην Κωνσταντινούπολη, η International Public Relations Association (IPRA).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την άμεση επίδραση που ασκούν τα social media στην καταναλωτική δαπάνη, απέδειξαν τα αποτελέσματα μελέτης που παρουσίασε η υπηρεσία 360ο Digital Influence της Ogilvy PR σε συνέδριο της Νέας Υόρκης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μια από τις κορυφαίες PR Digital εταιρείες, η Weber Shandwick, φέρνει στην Ελλάδα δυο νέα επαναστατικά εργαλεία για τις ψηφιακές Δημόσιες Σχέσεις, που προστίθενται στις digital υπηρεσίες της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Όμιλος GLOBO, κορυφαίος στον τομέα επιχειρηματικού λογισμικού και ολοκληρωμένων εφαρμογών κινητής τηλεφωνίας, συμμετείχε για δεύτερη συνεχή χρονιά στη διεθνή έκθεση τεχνολογίας GITEX στο Ντουμπάι (9-13/10), όπου παρουσίασε για πρώτη φορά στην περιοχή το
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συνεργασία με τέσσερις νέους πελάτες έχει ξεκινήσει από τον Σεπτέμβριο η Ira Media, με στόχο να σχεδιάσει και να υλοποιήσει ολοκληρωμένα πλάνα Μέσων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η διοίκηση του ΚΟΤ παρουσίασε το πλάνο επικοινωνίας του μέχρι το 2015, με βασική του επιδίωξη την καθιέρωση και την εξέλιξη του brand της Κύπρου, μέσα από ένα ενιαίο branding.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το πρόγραμμα επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων της Eurocharity στην Ελλάδα, ανέλαβε η Action Hellas, που θα παρέχει ολοκληρωμένα προγράμματα media relations.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τον σχεδιασμό και την οργάνωση των εγκαινίων της νέας μονάδας παραγωγής γάλακτος ΝΟΥΝΟΥ στην Πάτρα, ανέλαβε η One Team, για λογαριασμό της FrieslandCampina.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την Politics GlobalCom επέλεξε ο Ελληνικός Σύνδεσμος Επιχειρήσεων για τη διαχείριση των διεθνών προτύπων, GS1, προκειμένου να σχεδιάσει την στρατηγική του επικοινωνία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory