
ΠΑΛΛΑΔΙΟ: Κλιματική Κρίση και Αειφορία -3ο Φεστιβάλ Επιστήμης &Τεχνολογίας
Κλιματική Κρίση και Αειφορία στο Επίκεντρο του 3ου Φεστιβάλ Επιστήμης & Τεχνολογίας των Εκπαιδευτηρίων ΠΑΛΛΑΔΙΟ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚλιματική Κρίση και Αειφορία στο Επίκεντρο του 3ου Φεστιβάλ Επιστήμης & Τεχνολογίας των Εκπαιδευτηρίων ΠΑΛΛΑΔΙΟ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πνεύμα των γιορτών, η εταιρεία προσφέρει 12.000 γεύματα σε πανελλαδικό επίπεδο σε 18 περιοχές των νομών Αττικής, Θεσσαλονίκης Εύβοιας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία στέκεται στο πλευρό 98 μαθητών και μαθητριών που φοιτούν σε ειδικά σχολεία τυφλών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕυχόμαστε στην Ευαγγελία ολόψυχα καλή επιτυχία στους μεγάλους αγώνες του 2025, στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα της Βουλγαρίας και στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στην Κίνα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα My market συνεχίζουν να στηρίζουν διαχρονικά, τον θεσμό της οικογένειας, τα παιδιά και τις ευάλωτες κοινωνικά ομάδες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΦέτος το Πάσχα, η Παπουτσάνης, ιστορική εταιρεία με μεγάλη κοινωνική ευαισθησία, ενώνει τις δυνάμεις της με το ΜΚΣ ΔΕΣΜΟΣ, γεμίζοντας αγάπη και φως παιδιά που φιλοξενούνται σε ιδρύματα και κοινωνικές δομές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑAνέλαβε την επικοινωνία για το νέο αθλητικό portal
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ φετινή ανανέωση της συνεργασίας με την ΚΟΕ, αποκτά ιδιαίτερη βαρύτητα, καθώς επισφραγίζεται λίγες μόλις ημέρες πριν από τη συμμετοχή των Εθνικών Ομάδων Υδατοσφαίρισης στις τελικές φάσεις δύο κορυφαίων διεθνών διοργανώσεων: το Men’s World Aquatics Water Polo World Cup 2025, στην Ποντγκόριτσα στο Μαυροβούνιο και το WA Women’s Water Polo World Cup – Super Final στη Κίνα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνακοίνωση από το Δ.Σ. της European Association of Communications Agencies
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑSEEING BEYOND, DELIVERING IMPACT το νέο tagline της κορυφαίας δικηγορικής εταιρίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕνώπιον της Ειδικής Μόνιμης Επιτροπής Περιβάλλοντος της Βουλής παρουσιάστηκε το πρόγραμμα Vodafone Posidonia, μια στρατηγική πρωτοβουλία του Ιδρύματος Vodafone για τη χαρτογράφηση και προστασία των υποθαλάσσιων λιβαδιών της ενδημικής στον μεσογειακό χώρο Ποσειδωνίας και την ανάδειξή τους ως κρίσιμους πνεύμονες της Μεσογείου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο «χαμένο», αλλά σε καλή κατάσταση ρύζι, αποκτά μια δεύτερη ζωή και μετατρέπεται σε μια βιώσιμη λύση για ένα έθιμο ετών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory