
The Wedding Rice – Ας μην πετάξουμε στο πάτωμα ρύζι που θα κατέληγε στο πιάτο
Το «χαμένο», αλλά σε καλή κατάσταση ρύζι, αποκτά μια δεύτερη ζωή και μετατρέπεται σε μια βιώσιμη λύση για ένα έθιμο ετών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο «χαμένο», αλλά σε καλή κατάσταση ρύζι, αποκτά μια δεύτερη ζωή και μετατρέπεται σε μια βιώσιμη λύση για ένα έθιμο ετών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Uber έδωσε δυναμικό «παρών» στο WOW Festival 2025, που διοργανώθηκε από το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ), ως Μεγάλος Χορηγός, επιβεβαιώνοντας τη σταθερή δέσμευσή της για την έμφυλη ισότητα και την ενδυνάμωση των γυναικών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο πρόγραμμα που στηρίζει την επόμενη γενιά επαγγελματιών, προσφέροντάς τους εκπαίδευση, ευκαιρίες διασύνδεσης με στελέχη και επαγγελματίες και άμεση γνωριμία με τον πραγματικό χώρο εργασίας, μιας από τις κορυφαίες εταιρείες στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα για τα Αδέσποτα Ζώα στις 4 Απριλίου, το πρόγραμμα κοινωνικής προσφοράς Giant Heart της Novibet συνεχίζει δυναμικά το έργο του, αποδεικνύοντας ότι η αγάπη για τα ζώα εκφράζεται μέσα από πράξεις ουσίας με αντίκτυπο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα AQUA Carpatica FLAVOURS ήρθαν στην ελληνική αγορά για να κερδίσουν μια μόνιμη θέση στη ζωή των καταναλωτών, προσφέροντας όχι μόνο μια αναζωογονητική εμπειρία, αλλά και μια νέα πρόταση για εκείνους που αναζητούν προϊόντα υψηλής ποιότητας με γεύση και φρεσκάδα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα Mini Strudel της Χρυσής Ζύμης είναι μια νέα πρωτότυπη προϊοντική σειρά η οποία ξεχώρισε για την καινοτομία, τη γεύση την ποιότητα της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα νέα καύσιμα ACTION της AVIN, προσφέρουν έως 7% οικονομία καυσίμου και προστατεύουν έως 100% τον κινητήρα με τεχνολογία Safety Net.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπιλέχθηκε από το τμήμα Bosch Software and Digital Solutions που εδρεύει στη Στουτγκάρδη της Γερμανίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα νέα προϊόντα κεφίρ έχουν υπέροχη γεύση και είναι για όλες τις ώρες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜέσω του προγράμματος εθελοντισμού της, «The Collective», η εταιρεία υλοποίησε δράσεις σε συνεργασία με 10 Μη Κερδοσκοπικούς Οργανισμούς σε δύο ηπείρους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ στρατηγική βιώσιμης ανάπτυξης της SKAG αποτελεί θεμελιώδες στοιχείο της εταιρικής της ταυτότητας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο project της Ελλάδας σηματοδοτεί τον πέμπτο και τελευταίο σταθμό για τη σεζόν 2024-2025
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory