
LG: Με τη σειρά ιστοριών της Ithaca Laundry, μοιράζονται τη σημασία της προσφοράς στον συνάνθρωπο
Φέρουν την υπογραφή της Danezis Stories.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΦέρουν την υπογραφή της Danezis Stories.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε θέμα την ''εκθετική ηγεσία στην καρδιά της μακροπρόθεσμης επιχειρηματικής ανάπτυξης''.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘα μιλήσουν για τον ρόλο της σκηνογραφίας στον κινηματογράφο και θα μοιραστούν ιστορίες από τη μακρά σταδιοδρομία τους στον χώρο την Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2024, από τις 18:00 έως τις 21:00, στην Αίθουσα Εκδηλώσεων του Αμερικανικού Κολλεγίου Ελλάδος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜαζί με το Άλμα Ζωής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην εκδήλωση οργάνωσε το Ελαιόλαδο Χρυσελιά της εταιρείας ΚΟΡΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε στόχο να προωθήσει τον διάλογο σε θέματα βιώσιμης ανάπτυξης και να αναδείξει τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες στο σύγχρονο επιχειρείν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑKαι στην Ελλάδα θα έχει πλέον παρουσία η HAVAS Red, το παγκόσμιο µικροδίκτυο εταιριών δημοσίων σχέσεων του πολυεθνικού ομίλου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠερισσότερες από 200 επαγγελματικές συναντήσεις ανάμεσα σε Έλληνες και ξένους παραγωγούς πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο του “The Owl Industry Days”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε συνεργασία με το Μη Κερδοσκοπικό Σωματείο ΔΕΣΜΟΣ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ παρούσα Έκθεση αναδεικνύει την προσφορά υψηλού επιπέδου υπηρεσιών υγείας με σεβασμό στον άνθρωπο, την κοινωνία και το περιβάλλον.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια τον σχεδιασμό του website και του mobile app επιλέχθηκε η πλατφόρμα Wave Grocery.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα χρόνο πορείας συµπλήρωσε το διεθνές δίκτυο της VML, µε όραµα να αποτελεί το παρόν στο µέλλον της διαφήµισης, ως η πιο συνδεδεµένη εταιρεία στον κόσµο. Οι άνθρωποι της ελληνικής θυγατρικής µίλησαν στο adbusiness για τον τρόπο µε τον οποίο η εταιρεία συνδυάζει δηµιουργικές υπηρεσίες, στρατηγικό σχεδιασµό και τεχνολογίες αιχµής, ενώ αναφέρθηκαν στη σηµασία της επένδυσης τόσο στα data και το ΑΙ όσο και στη δηµιουργικότητα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory