
Η ΤΗΕ ΚOMPANY αναλαμβάνει την επικοινωνία της dermagenetic
Στόχος της συνεργασίας η εξωστρέφεια της dermagenetic και η επικοινωνία του μοναδικού concept της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτόχος της συνεργασίας η εξωστρέφεια της dermagenetic και η επικοινωνία του μοναδικού concept της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH μεγαλύτερη ελληνική αλυσίδα αθλητικών ειδών αποτελείται από 134 Admiral Sport Shops σε 4 χώρες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤης μεγαλύτερης γιορτής του ποδηλάτου 31 Μαρτίου - 2 Απριλίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την διαχείριση των social media
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό την Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟλοκληρωμένες υπηρεσίες επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτόχος να καλυφθεί αποτελεσματικά το σύνολο των αναγκών επικοινωνίας, μέσω μιας ενιαίας και ολοκληρωμένης στρατηγικής
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜία από τις σημαντικότερες εκδηλώσεις παγκοσμίως στο χώρο των ψηφιακών τεχνολογιών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την «Προώθηση Κατεψυγμένων Αλιευμάτων»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑποτυπώνει την ουσιαστική πρόοδο της εταιρείας στα θέματα αειφορίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΞεκίνημα με νέες καμπάνιες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣχεδιασμός και υλοποίηση ολοκληρωμένου προγράμματος Δημοσίων Σχέσεων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory