
BHCC: Πραγματοποιήθηκε η ετήσια δεξίωση “Back-to-Business”
Πραγματοποιήθηκε στις 5 Οκτωβρίου, για μια ακόμη χρονιά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠραγματοποιήθηκε στις 5 Οκτωβρίου, για μια ακόμη χρονιά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ επικεφαλής της Ηappy People μίλησε στο adbusiness για τη συμμετοχή της εταιρείας στην πρόσφατη ΔΕΘ και όχι μόνο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜία πρωτοβουλία της Κωτσόβολος που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας Εμπειρίας Πελάτη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕννέα Σύγχρονοι Designers – Απόφοιτοι του ΑΚΤΟ δημιουργούν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈχει ως στόχο την ευαισθητοποίηση σχετικά με τη σημασία της κυκλικής οικονομίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕγκρίθηκε το σχετικό πρόγραμμα επικοινωνιακής προβολής από την Γενική Γραμματεία Επικοινωνίας και Ενημέρωσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕνοποιεί τον offline λογαριασμό σε 24 αγορές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ συνεργασία της εταιρίας Novibet με την H+K Strategies αποσκοπεί στην ενίσχυση της εξωστρέφειας και της παρουσίας της εταιρίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑκόμη ανέλαβε το γραφείο τύπου και δράσεις επικοινωνίας της Shell Marine στην ελληνική αγορά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την Πληροφόρηση και Δημοσιότητα των έργων του Υπουργείου στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ΕΡΓΟΣΕ πραγματοποιεί διαγωνισμό για σύμβουλο επικοινωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ H+K Strategies είχε τη δημιουργική σύλληψη και την υλοποίηση του πολυβραβευμένου προγράμματος «ΠΡΩΤΑ ΕΣΥ».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory