
Forbes: Ο Μέσι ο πιο ακριβοπληρωμένος αθλητής στον κόσμο το 2021
Δέκατος ο Γιάννης Αντετοκούνμπο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔέκατος ο Γιάννης Αντετοκούνμπο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε τίτλο "Καθαρά από Αγάπη"
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Λουξ και η Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία στοχεύουν στο να διοργανώσουν μία κορυφαία γιορτή του ποδοσφαίρου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕισέρχεται δυναμικά στην ψηφιακή εποχή με νέες υπηρεσίες και ανανεωμένη ομάδα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟλοκληρωμένο σχέδιο δράσεων επικοινωνίας για την Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ τελετή έλαβε χώρα στην Αποθήκη του Τελωνείου Αλεξανδρούπολης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Accenture ανακοινώνει ότι η Accenture Interactive μετονομάζεται πλέον σε Accenture Song.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Λένα Πλαΐτη, μέχρι σήμερα Διευθύντρια Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων της Παπαστράτος, αναλαμβάνει καθήκοντα Γενικής Διευθύντριας Επικοινωνίας της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυμβουλευτικές υπηρεσίες επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων για τις εμπορικές εταιρείες του Ομίλου Motor Oil.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Hyundai συγκεντρώνει τα θετικότερα συναισθήματα στο ελληνικό διαδίκτυο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘα υποστηρίξει επικοινωνιακά την ίδρυση του ελληνικού παραρτήματος της NTT DATA παρέχοντας υπηρεσίες διαχείρισης φήμης, γραφείου Τύπου, media relations και διοργάνωση εκδηλώσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ πρώτη 360ο επικοινωνία που είναι ήδη στον αέρα, αφορά στο λανσάρισμα του προγράμματος της κάρτας WinClub.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory